Barion Pixel
30.3 C
Budapest
- 2022. június 27.
/  László
Kezdőlap Címkék DBX

Címke: DBX

Amikor az ügyfélélmény és a compliance barátkozik – webináriumot rendez a DBX és a...

Vajon megeszi-e a compliance az ügyfélélményt reggelire? A szabályozói oldalon tapasztalható megnövekedett komplexitás és az ügyfélélmény fejlesztése nincsnek jó barátságban. Mit lehet tenni annak érdekében, hogy egy pénzügyi – biztosítási területen dolgozó üzleti vállalkozás lépést tudjon tartani ezzel a két látszólag egymással ellentétes kihívással?

DBX: Hogyan alakulnak át a biztosító társaságok IT rendszerei?

A biztosító társaságok által, gyakorlatilag az elmúlt évezredben bevezetett informatikai rendszerek az elmúlt néhány évben teljesen elöregedtek, cserére szorulnak. A sorozatos toldozgatásokkal és ráfejlesztésekkel ma már nem lehet lényeges versenyelőnyt elérni sem termékfejlesztési gyorsaságban, sem hatékonyságban sem az értékesítés területén.

Amikor a jó, a rossz és a csúf IT trendek találkoznak a biztosítási piaccal

Szubjektív nézőpontból mutatta be az aktuális informatikai trendek és a biztosítási ágazat lehetséges kapcsolódási pontjait Székely Sándor, a DBX Kft. ügyvezetője a MABISZ éves konferenciáján.

Kovács Ágnes szerint tovább gyorsul a digitalizáció az üzleti kommunikációban

A járványhelyzet egyértelműen felgyorsította a digitalizációt a pénzintézeti és a biztosítási szektorban, a lezárások alatt rengeteg helyen folytak IT fejlesztések az üzletmenet fenntartása érdekében

Insurtech kerekasztal: Túldigitalizált szolgáltatások kontra prémium ügyfélkapcsolat

A koronavírus járványhelyzet felgyorsította és sok esetben kikényszerítette az informatikai fejlesztéseket a biztosítási szektorban, az iparági szereplők szinte kivétel nélkül érzik, hogy „nagyot léptünk”. Bízzunk benne, hogy előre, de vajon merre van az előre?

Halló, kivel beszélek? Itt az ön személyi bankára, biztosítási tanácsadója, robotja

Lecsaptunk a nyitásra! - Az utóbbi időben sokan érezték úgy, hogy egy kicsit már túl sok volt a digitalizációból, így nem csoda, hogy néhány hete megragadták az alkalmat, hogy kiüljenek a teraszokra egy baráti beszélgetésre. A járványhelyzet kétségkívül láthatóvá tette a kontrasztot a digitális és személyes kapcsolattartás között;

Hiába az isteni digitalizáció, emberi kapcsolatokra van igényük az ügyfeleknek

Lehet, önnel is előfordult már, hogy kiborult egy rosszul beállított chatbottal való levelezést követően, rosszabb esetben földhöz vágta a telefonját, amikor hosszú percek elteltével a népszerű telekommunikációs szolgáltató robotasszisztense nem igazán akarta venni a lapot, majd - az addigra már idegestő - hang dolgavégezetlenül közölte: „köszönjük hívását”.

IDŐJÁRÁS

KIEMELT

SOKAN OLVASTÁK...

LEGFRISSEBB

INTERJÚK