Barion Pixel
21.2 C
Budapest
- 2024. szeptember 25.
/  Eufrozina, Kende
 

MÉDIAAJÁNLAT

MINDENKINEK VAN EGY INSPIRÁLÓ TÖRTÉNETE…

Mutasson be pénzügyi / biztosítási terméket, szolgáltatást vagy egy rendkívüli kolléga karrierútját

Írunk önről, sőt meg is hirdetjük!

Ha olyan terméket vagy szolgáltatást szeretne a piacra bevezetni, ami valamilyen módon kapcsolódik a biztosításhoz, kockázatkezeléshez, pénzügyekhez – figyelmébe ajánljuk TARGETÁLT és a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ CIKK szolgáltatásunkat.

A cikkírás előnyei

  • LEAD GENERÁLÁS: A cikkben elhelyezett linkek az Ön weboldalára mutatnak, ahol az átkattintások egy részéből vásárló lesz.  
  • FACEBOOK PROMÓCIÓ: A cikk megjelenés árának egy részét visszahirdetjük Facebookon. Pont az Ön cikkére. Így épp a megfelelő célcsoporthoz juttatjuk el a tartalmat.
  • LOW-COST MEGOLDÁS: A költségek töredékei annak, mintha egy országos vagy helyi lapban jelenne meg. (Ott meg kell fizetni azt is aki ugyan olvassa az újságot, de nem érdekli.)
  • KIEMELÉS: A promóció időtartama alatt a cikket kiemeljük a Biztosító Magazin címoldalán, valamint a Biztosító Magazin Facebook oldalán is.
  • BÜSZKE LEHET RÁ: A megjelent cikkre való hivatkozások az Ön honlapján is elhelyezhetők, pl. egy rólunk írták menüpont alatt – így még sokan elolvashatják.
  • ÖRÖKE A GOOGLE-BEN: A cikkeket a Google beindexeli, így több hivatkozás mutat majd az Ön honlapjára is.

Egy cikk nem cikk

Okos dolog cikket megjelentetni, de egy adott termék, szolgáltatás népszerűsítéséhez vagy egy kolléga személyes márkájának megalapozához ennél többre van szükség. Egy cikk általában kevés – nem mozgat meg túlzottan sok potenciális ügyfelet – ezért javasoljuk, hogy CIKKSOROZAT keretében legalább 3-5 cikk készüljön az adott témában. 

LEGFRISSEBB CIKKEK ÉS FOTÓZÁSOK

Skálázható megjelenés

Milyen nagyságrendű megjelenést szeretne cikkének?

A Biztosító Magazin árai igazodnak az Ön igényeihez és költségvetéséhez. Biztosító társaságok, bankok és egyéb közületi megrendelők számára nagyobb, míg az alkuszok és ügynökök számára kisebb elérést biztosítunk, természetesen kedvezményes árakon.

CIKK FOTÓZÁSSAL   CIKKSOROZAT FOTÓZÁSSAL
Megnevezés Összesen 3 részes Árelőny
Normál PR cikk
Megjelenés 1 héten belül
330.000 Ft 990.000 Ft
660.000 Ft
33%
Támogatott PR cikk
(alkuszok, ügynökök és többes ügynökök esetén, évi 800mFt árbevételig)
165.000 Ft 495.000 Ft
330.000 Ft
33%
Sürgősségi felár I.
(Megjelenés a beküldéstől számítva 3 napon belül)
50%    
Sürgősségi felár II.
(Megjelenés a beküldéstől számítva 3 órán belül)
100%    
 
ROVAT SZPONZORÁCIÓ    
Megnevezés 1 cikk ára Éves díj Árelőny
BRONZ
1 db cikk/hó (12 cikk/év)
330.000 Ft 3.960.000 Ft
3.300.000 Ft
2 ajándék cikk
SILVER
2 db cikk/hó (24 cikk/év)
290.000 Ft 6.960.000 Ft
5.800.000 Ft
4 ajándék cikk
GOLD
3 db cikk/hó (36 cikk/év)
250.000 Ft 9.000.000 Ft
7.500.000 Ft
6 ajándék cikk
DIAMOND
4 db cikk/hó (48 cikk/év) Konzorciumban is lehet rendelni.
210.000 Ft 10.080.000 Ft
8.400.000 Ft
8 ajándék cikk
Támogatható rovatok:
Nyugdíjbiztosítás, Egészségbiztosítás, Életbiztosítás, Járműbiztosítás, Lakásbiztosítás, Utasbiztosítás, Felelősségbiztosítás, 

Miről érdemes cikket írni?

Az alábbiakban adunk néhány ötletet arra, hogy miről érdemes cikket írni.

Megoldások Biztosítóknak

Hogyan motiváljuk kollégáinkat?

A munkáltatók sokféle jutalmat adnak a legjobban teljesítő munkatársaknak. Mivel motiváljuk a munkatársainkat, ha már kaptak: céges telefont, céges autót, jutalom utazást, ruhapénzt, egészségbiztosítást? 

Jutalmazza meg a hónapban / negyedéven legjobban teljesítő vezetőit és beosztottjaikat egy róluk szóló cikkel és fotósorozattal.

Négy indok amiét jó választás a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ cikksorozat

  • WIN / WIN megoldás
    A SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ CIKKBEN megjelenik a cég és a kolléga is, így egyszerre építi mindkettő imázsát.
  • LEAD GENERÁLÁS
    A cikkben elhelyeztet LINKEK segítenek az olvasókat vásárlókká konvertálni.
  • FENNMARADÁS/ARCHIVÁLÁS
    A cikk elektronikus formában hosszú távon elérhető és könnyen hozzáférhető marad az interneten.
  • SIKER A BARÁTI KÖRBEN
    Általános tapasztalat, hogy a családtagok és a baráti kör lelkesen, kitörő örömmel fogadja az ilyen megjelenéseket.

Értékesítés támogatása

Kimondottan egészségbiztosítások értékesítéséhez kitalált PR cikkek. Évi 12 alkalmas – a Biztosító Magazin orvos partnerével készülő – cikksorozat.

Előnyei:

  • LEAD GENERÁLÁS
    Egészségbiztosítási kampányokhoz írott szakmai anygok, amik segtik az olvasókat vásárlókká konvertálni.  
  • TERVEZHETŐSÉG
    Havi megjelenés, ami segíti a biztosító társaságot és egészségbiztosítási termékét a média áramlatában maradni.
  • PROFI, MEGBÍZHATÓ TARTALOM
    A cikk tapasztalt orvosokkal folytatott interjúk alapján készül

Naptár egészségügyi témájú cikkekhez

  • Január:
    Éveleji egészségügyi tippek, 
  • Február:
    Rákszűréssel és ehhez tartozó biztosítással kapcsolatos cikk
    Rákellenes világnap (02.04), betegek világnapja (02.11)
  • Március:
    Munka/magánélet egyensúlyáal kapcsolatos cikk
    Alvás világnapja (03.19). Magzatok világnapja (03.25)
  • Április:
    Kockázati egészségbiztosításokkal kapcsolatos cikk
    Egészség világnapja (04.07) Halott és megrokkant dolgozók világnapja (04.28)
  • Május:
    Családi egészségbiztosításokkal, elhízás elleni megoldásokkal, méhnyakrák megelőzéssel kapcsolatos cikk.
    Vöröskereszt napja (05.08) Családok napja (05.15) elhízás elleni nap (05.22) méhnyakrák világnapja (08.08)
  • Június:
    Egészségügyi szűrővizsgálatokkal kapcsolatos cikk
    Jóga nemzetközi napja (06.21)
  • Július:
    Utazáshoz, utasbiztosításhoz kapcsolódó egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos cikk
  • Augusztus:
    Utazáshoz, utasbiztosításhoz kapcsolódó egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos cikk
  • Szeptember:
    Tanévkezdéssel kapcsolatos egészségügyi cikk.
    Biztosítási világnap (09.20), Kávé világnapja (0929)
  • Október:
    Mellrák elleni közdelemmel, időskori problémákkal, nyugdíj / egészségbiztosítással kapcsolatos cikk.
    Emlőrák világnapja (10.01), Idősek világnapja (10.10), Lelki egészség világnapja
  • November:
    Cukorbetegséggel és influenzával kapcsolatos cikkek
    Cukorbetegek világnapja 11.14
  • December:
    Karácsonyi egészségmegőrzési tippek

Megtalálni a megfelelő jelöltet

Egyre nehezebben találnak megfelelő jelölteket a biztosító cégeknél meghirdetett pozíciókra. A Biztosító Magazin különféle imázs cikkek megjelentetésével és személyes sikertörténetek bemutatásával segít a biztosító társaságoknak a toborzásban. 

Alapvető PR támogatás biztosítóknak

  • Szezonális PR támogatás
    Adott hónapra /évszaka jellemző biztosítási termékekről szóló PR cikkek írása + megjelentetése.
    Pl: Nyár: utasbiztosítások | Ősz: KGFB | Tél: síbiztosítások, stb. 
  • Tematikus PR támogatás
    Egy kiemelt témát érintő, vagy új termék bevezetését támogató PR cikk írása + megjelentetése. 
    Pl: Életbiztosítás | Egészségbiztosítás | Nyugdíjbiztosítás | Otthonbiztosítás | Járműbiztosítás | Insurtech, stb.

Megoldások Alkuszoknak, Ügynököknek és Kárrendezőknek

A személyes márka kulcskérdés az értékesítésben

A pénzügyi és biztosítási tanácsadók személyes márkájának megalapozása, felépítése és fenntartása kulcskérdés a sikeres értékesítéshez.

A Biztosító Magazin az alkuszok, ügynökök és kárrendezők számára lehetőséget termet, hogy személyes márkájukat építésék.

Négy indok amiért jó választás a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ cikksorozat

  • KARAKTERÉPÍTÉS
    A SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ CIKK pozicionálja az alkuszt / ügynököt / kárrendezőt vagy más vállalkozót a meglévő és a leendő ügyfelei körében. A további cikkek pedig ráerősítenek az alapokra.
  • LEAD GENERÁLÁS
    A cikkben elhelyeztet LINKEK segítenek az olvasókat vásárlókká konvertálni.
  • FENNMARADÁS/ARCHIVÁLÁS
    A cikk elektronikus formában hosszú távon elérhető és könnyen hozzáférhető marad az interneten.
  • SIKER A BARÁTI KÖRBEN
    Általános tapasztalat, hogy a családtagok és a baráti kör lelkesen, kitörő örömmel fogadja az ilyen megjelenéseket.

Alapvető PR támogatás alkuszoknak, ügynököknek

  • Szezonális PR támogatás
    Adott hónapra /évszaka jellemző biztosítási termékekről szóló PR cikkek írása + megjelentetése.
    Pl: Nyár: utasbiztosítások | Ősz: KGFB | Tél: síbiztosítások, stb. 
  • Tematikus PR támogatás
    Egy kiemelt témát érintő, vagy új termék bevezetését támogató PR cikk írása + megjelentetése. 
    Pl: Életbiztosítás | Egészségbiztosítás | Nyugdíjbiztosítás | Otthonbiztosítás | Járműbiztosítás | Insurtech, stb. 

Megoldások Szakmai partnereknek

Termékek és szolgáltatások bemutatása

Mutassa be a biztosítási piachoz lazán vagy szorosan kapcsolódó termékét, szolgáltatását egy okosan felépített PR cikk keretében.

A Biztosító Magazin olvasói – a szakmai tartalmak mellett – szívesen olvasnak az alábbi témákról: autózás, utazás, ékszerek és órák, műtárgyak, biztonsági berendezések, fitness és wellness.   

Amennyiben ilyen céget képvisel, termékeikről és szolgáltatásaikról szívesen látunk különféle tartalmakat. 

Öt indok, amiért érdemes a Biztosító Magazin weboldalán megjelenni

  • TEMATIKUS KOMMUNIKÁCIÓ
    Dinamikus szakmai portál, aminek feladata, hogy segítse a kommunikációt a biztosítási szakma szereplői között.
  • SZEMÉLYES MÁRKA ÉPÍTÉS
    Segít kiemelkedni a szakmában: az egyéni személyes imázsát PR cikkek segítségével támasztjuk alá.
  • KOMPETENS TRATALMAK
    A hirdetések mellett széleskörű és mély szakmai tudással is rendelkezünk, így termékeiket – szolgáltatásait kellőképpen átgondolva tudjuk prezentálni, brandelni – a szakma számára.
  • KÖLTSÉGHATÉKONY MEGOLDÁSOK
    Okos és költséghatékony megoldásokat kínálunk, amivel üzenete biztosan célba ér.
  • RENDEZVÉNYEK
    Az online kommunikáció mellett workshopok, munkareggelik rendezését is vállaljuk.

ÉRTÉKESÍTÉS

A Biztosító Magazin weboldalán történő megjelenéssel, valamint kampány együttműködési ehetőségekkel kapcsolatban kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailen!

Elérhetőség:
Kocsis Ferenc Árpád
Tel: 06 30 250 2800
Email: hello @ bmag.hu
Vagy írj nekünk a Facebookon / Messengeren!