GYIK
A Biztosító Magazin egy online biztosításszakmai hírportál és magazin, ahol biztosítási és kockázatkezelési témában lehet cikkeket, képeket és videokat találni.
A portál tartalma folyamatosan bővül, az olvasóközönség igényei szerint.
A Biztosító Magazin létrehozásának a célja, hogy a biztosítási szakma híreit elehetővé tegye a szakmában dolgozó kollégáknak, a szakma iránt érdeklődőknek, valamint azoknak a magánszemélyeknek és cégeknek, akik a biztosítók és alkuszok ügyfelei, és egy adott téma iránt mélyebben is érdeklődnek.
A Biztosító Magazint Kocsis Ferenc Árpád MBA, MSc, pénzügy szakos közgazdász hozta létre. (Baráti unszolásra).
A Biztosító Magazin segít naprakésznek lenni a biztosítási szakma világában. Lehetségeseinkhez képest mindent megteszünk, hogy az összes fontos eseményről beszámoljunk.
Amennyiben sajtóközleményt szeretne a szerkesztőség részére küldeni kéjük, hogy a hello [kukac] bmag.hu email címre küldje.
A Biztosító Magazint alapvetően a biztosításban dolgozó kollégák, valamit a biztosítások iránt érdeklődők olvassák. Amennyiben az Ön cégének ez a célcsoportja, legyen a Biztosító Magazin hirdető partnere.
Hirdetési modellünk disztruptív innovációra épülő low-cost hirdetési modell, amellyel legnagyobb hírportálokhoz mérhető elérést biztosítunk az Ön számára is. Előnyei:
- VERSENYKÉPESSÉG
A Biztosító Magazin oldalain megjelenő PR cikkek költsége a töredéke a nagy hírportálok költségeink, viszont a cikkek elérésének mértéke megegyezik. - SZUPERCÉLZÁS
PR cikkét csak azok fogják olvasni, akikre ez tartozik, akiket ez érdekel. Tehát nem fog megjelenni olyan célközönségnek, akik nem biztosítási szakterület iránt érdeklődnek. - SKÁLÁZHATÓSÁG
Ön dönti el mekkora a hirdetési keretet szán egy PR cikk megjelenésére. Az elérhető célcsoport nagysága a hirdetési büdzsé függvényében növelhető.
További részletek a Média ajánlatban
Amennyiben az olvasók akarják és hajlandók egy szolid összeget áldozni a nyomtatott verzióra, biztosan lesz.