Vajon megeszi-e a compliance az ügyfélélményt reggelire? A szabályozói oldalon tapasztalható megnövekedett komplexitás és az ügyfélélmény fejlesztése nincsnek jó barátságban. Mit lehet tenni annak érdekében, hogy egy pénzügyi – biztosítási területen dolgozó üzleti vállalkozás lépést tudjon tartani ezzel a két látszólag egymással ellentétes kihívással? A DBX és a Biztosító Magazin webináriumában jogászokkal, informatikusokkal és biztosítási szakemberekkel közösen keressük az alternatívákat a compliance követelmények és az ügyfélélmény fejlesztése között feszülő ellentmondások feloldására.
COMPLIANCE – MÉGIS KINEK AZ ÉRDEKE?
Az online rendezvényre ide kattintva tud regisztrálni
Képes-e a kommunikációs technológia elfedni a szabályozói komplexitást, és fenntartani a magas szintű ügyfélélményt?
A fokozódó szabályozás korszakában élünk. Egyes területeken (például a fenntarthatóság terén) ma nem kevesebb mint tízszer annyi szabályozás van érvényben, mint két évtizeddel ezelőtt, a pénzügyi szektor szereplői számára pedig különösen 2008 óta emelkednek a megfelelési követelmények. És semmi jele annak, hogy a tendencia változna:
A gazdasági szereplők többsége folyamatosan növekvő szabályozói szigorra számít a jövőben is.
A szabályozás érinti az ügyfelekkel végzett munkát: adatokra, folyamatokra, kommunikációra vonatkozó előírásokkal kell számolnunk az ügyfélkapcsolat teljes életciklusában. A megfelelésről részben az informatikai rendszereknek, részben a vállalati folyamatoknak és az azokban dolgozó képzett munkatársaknak kell gondoskodniuk.
Hogyan érinti mindez az ügyfelek kiszolgálását? Vajon javul-e az ügyfelek elégedettsége, ha azt tapasztalják, hogy a vállalat a szabályozóknak megfelelően működik, vagy éppen ellenkezőleg: a dolog a nehézkesség benyomását kelti? Van-e ideális állapot ebben a folyamatosan változó környezetben? Képes-e a kommunikációs technológia elfedni a szabályozói komplexitást, és fenntartani a magas szintű ügyfélélményt?
A DBX és a Biztosító Magazin webináriumában jogászokkal, informatikusokkal és biztosítási szakemberekkel közösen keressük a lehetőségeket a compliance és az ügyfélélmény közötti ellentmondások feloldására. Regisztráljon most!
COMPLIANCE – MÉGIS KINEK AZ ÉRDEKE?
Az online rendezvényre ide kattintva tud regisztrálni
A rendezvény a DBX Kft. és a Biztosító Magazin együttműködésében valósul meg. Az esemény házigazdája: Kovács Ágnes, a DBX Kft. ügyvezető igazgatója, moderátora pedig: Urbanovszky István, a DBX Kft. Biztosítás szakmai üzleti elemzője – lesz. A rendezvényen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A Google Meet meghívót a regisztrációt követően küldjük el.
A kerekasztal-beszélgetés résztvevői
- Sajtos Péter – Digitalizációs szabályozási és policy főosztály vezetője, MNB
- Dr. Szeitz Szilvia – megfelelőségi vezető és jogtanácsos, SIGNAL IDUNA Biztosító
- Heiszmann Gábor – informatikai igazgató, Uniqa Biztosító
- Korsós Dénes – operációs igazgató, Uniqa Biztosító
- Fritsch Róbert – informatikai igazgató, Fővárosi Vízművek
A kerekasztal-beszélgetés magyar nyelven zajlik. A beszélgetés után esettanulmányt mutatunk be a Hammy szoftvermegoldás használatával.
A webináriumot 2022. május 25-én 16:00 órakor tartjuk. Kérjük írják be a naptárba!
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.