Kövesse Facebook oldalunkat!

Vajon megeszi-e a compliance az ügyfélélményt reggelire? A szabályozói oldalon tapasztalható megnövekedett komplexitás és az ügyfélélmény fejlesztése nincsnek jó barátságban. Mit lehet tenni annak érdekében, hogy egy pénzügyi – biztosítási területen dolgozó üzleti vállalkozás lépést tudjon tartani ezzel a két látszólag egymással ellentétes kihívással? A DBX és a Biztosító Magazin webináriumában jogászokkal, informatikusokkal és biztosítási szakemberekkel közösen keressük az alternatívákat a compliance követelmények és az ügyfélélmény fejlesztése között feszülő ellentmondások feloldására.

 

COMPLIANCE – MÉGIS KINEK AZ ÉRDEKE?
Az online rendezvényre ide kattintva tud regisztrálni

Képes-e a kommunikációs technológia elfedni a szabályozói komplexitást, és fenntartani a magas szintű ügyfélélményt?

A fokozódó szabályozás korszakában élünk. Egyes területeken (például a fenntarthatóság terén) ma nem kevesebb mint tízszer annyi szabályozás van érvényben, mint két évtizeddel ezelőtt, a pénzügyi szektor szereplői számára pedig különösen 2008 óta emelkednek a megfelelési követelmények. És semmi jele annak, hogy a tendencia változna:

A gazdasági szereplők többsége folyamatosan növekvő szabályozói szigorra számít a jövőben is.

A szabályozás érinti az ügyfelekkel végzett munkát: adatokra, folyamatokra, kommunikációra vonatkozó előírásokkal kell számolnunk az ügyfélkapcsolat teljes életciklusában. A megfelelésről részben az informatikai rendszereknek, részben a vállalati folyamatoknak és az azokban dolgozó képzett munkatársaknak kell gondoskodniuk.

Hogyan érinti mindez az ügyfelek kiszolgálását? Vajon javul-e az ügyfelek elégedettsége, ha azt tapasztalják, hogy a vállalat a szabályozóknak megfelelően működik, vagy éppen ellenkezőleg: a dolog a nehézkesség benyomását kelti? Van-e ideális állapot ebben a folyamatosan változó környezetben? Képes-e a kommunikációs technológia elfedni a szabályozói komplexitást, és fenntartani a magas szintű ügyfélélményt?

A DBX és a Biztosító Magazin webináriumában jogászokkal, informatikusokkal és biztosítási szakemberekkel közösen keressük a lehetőségeket a compliance és az ügyfélélmény közötti ellentmondások feloldására. Regisztráljon most!

COMPLIANCE – MÉGIS KINEK AZ ÉRDEKE?
Az online rendezvényre ide kattintva tud regisztrálni

A rendezvény a DBX Kft. és a Biztosító Magazin együttműködésében valósul meg. Az esemény házigazdája: Kovács Ágnes, a DBX Kft. ügyvezető igazgatója, moderátora pedig: Urbanovszky István, a DBX Kft. Biztosítás szakmai üzleti elemzője – lesz. A rendezvényen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A Google Meet meghívót a regisztrációt követően küldjük el.

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői

A kerekasztal-beszélgetés magyar nyelven zajlik. A beszélgetés után esettanulmányt mutatunk be a Hammy szoftvermegoldás használatával.

A webináriumot 2022. május 25-én 16:00 órakor tartjuk. Kérjük írják be a naptárba!

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...