Érted – így hangzik az UNION új szlogenje, aminek logójából nemrég eltűnt a biztosító szó, mivel a társaságnál úgy gondolják, hogy náluk már lényegesen többről van szó, mint pusztán biztosításról. Az UNION-nál ezentúl szélesebb körben értelmezik az egészségtudatosságot: a biztosítást prevencióval és némi „coolsággal” fűszerezik. De, hogy miről is van szó pontosan, és hogy mi van még az UNION bakancslistáján, arról Raveczky Zsolt értékesítési igazgató beszélt a Biztosító Magazinnak.
Az elmúlt egy évben nyomon követhettük, hogy épp hol tart a Vienna Insurance Group magyar leányainak egyesülése. Most épp mik a fő fókuszpontok az UNION-nál?
A három biztosító (Union Biztosító, Vienna Life Biztosító és Erste Biztosító – a szerk.) egyesülése a hazai biztosítási szakma történetének egy unikális eseménye. Két kisebb és egy közepes méretű biztosítóból létrejött egy nagyon nagy biztosító társaság, ami a piacon is merőben új helyzetet teremtett – jelenleg ügyfél állományunkat tekintve a hatodikak, díjbevételünk alapján a hetedikek vagyunk.. Ami pedig a konszolidációt illeti, a nagyján túl vagyunk: ma már elmondhatjuk, hogy az integráció sikerült, megvolt az első közös negyedévzárás is. Jelenleg a belső folyamatainkat igyekszünk harmonizálni, ezzel párhuzamosan pedig nagyon komolyan folyik a termékfejlesztés is.
Nemrég debütált a PrivátMED NEXT, mit lehet tudni erről az új egészségbiztosítási konstrukcióról?
Az egészségbiztosítás különféle variációit rengeteg munkáltató biztosítja juttatásként, kifejezetten a munkaerő megtartása céljából. A napokban jelentettük be az UNION újfajta, csomag rendszerű biztosítási termékét, a PrivátMED NEXT-et. Úgy gondoljuk, hogy 2018-tól ez lesz majd az UNION egyik vezérterméke, ami a vállalati ügyfeleknek csoportos biztosításként, illetve a retail ügyfeleknek egyéni biztosításként is elérhető lesz. A PrivátMED NEXT több választható szolgáltatási csomagot kínál, valamint akár önrészt is lehet vállalni, amivel csökkenthető a biztosítási díj összege. A PrivátMED NEXT-ben tovább növeltük a limiteket és néhány új diagnosztikai elemet is elérhetővé tettünk. Az új termék mellett természetesen az UNION palettáján megtalálható nyugdíjbiztosításokon, valamint az életbiztosítási terméken is hajtottunk végre frissítéseket.
A célunk alapvetően az volt, hogy az egyesülést követően újat hozzunk be a piacra, a legnagyobb kihívás azonban a biztosítási piacon jelenleg – és az integrált UNION berkeiben is, – hogy miként alakul majd a piac a cafeteriát érintő adóváltozások után.
Hogyan látják az UNION-nál az adóváltozások után az egészségbiztosítás jövőjét?
Néhány hét már eltelt a bejelentés óta, de egyelőre még értelmezzük a helyzetet, adószakértők bevonásával gondolkodunk megoldási lehetőségeken. Úgy gondoljuk, hogy az egészségbiztosítási piac mindenképp növekedni fog, és az UNION ebből egy még nagyobb szeleteltre pályázik,- jelenleg a lehetőségeinket vizsgáljuk. Szerencsére a nagyvállalatok tényleg hisznek az egészségtudatos működésben, és az egészségbiztosításra hozzáadott értékként tekintenek. A partnereink számára tényleg fontos, hogy olyan csomagot tudjanak kínálni a munkavállalóiknak, ami megtartó erővel bír; tehát megyünk tovább.
Mikortól lesznek elérhetők az új termékek?
Előreláthatólag 2018 negyedik negyedévében, valamint 2019 első negyedévében fokozatosan fognak megjelenni az új termékek a piacon. Ezek között olyan is van, amelyik külső partnereinkkel közös koprodukcióban valósul meg. Ezalatt azt kell érteni, hogy szeretnék szélesebb spektrumban értelmezni az egészségtudatosságot. Az egészségbiztosítási termékünknél új elemként jelenik meg a prevenció és az egészséges életmód, némi „coolsággal” és startupos hozzáállással fűszerezve: gondolok itt a Fitpuli együttműködésre. De ez persze nem minden, folyamatosan megújulunk– magyarázza Raveczky Zsolt. A PrivátMed Next természetesen az alkuszok számára is elérhető lesz – az üzleti integrátorok által működtetett felületeken , az SK Trend, a BázisNet és a Webpiare rendszereiben.
Nemrég bemutatkozott az UNION megújult arculata. Mit üzennek a letisztultabb, új imázzsal az ügyfeleknek?
A három cég korábbi integrációját követően mindenképp szükséges volt az UNION brand megújítása is. A piros színnel az energiát és az egyediségünket szeretnénk hangsúlyozni. Az UNION logóját és szlogenjét a szakma először az alkuszkonferencián láthatta, ezt követően pedig a weboldalunk is megújult. Legutóbb a HR Festen találkozhattak velünk az ügyfeleink, ahol élőben is lehetőségük volt megtapasztalni az UNION érzést.
A logót, a színeket, valamint a köréjük épített érzésvilágot úgy harmonizáltuk, hogy azok visszatükrözzék az UNION által kínált trendi új biztosítási termékeket
– zárja gondolatait Raveczky Zsolt.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.