Kövesse Facebook oldalunkat!

Idén is elkészítettük az éves összeállításunkat azokból a cikkekből, amelyek a legnépszerűebbek voltak a Biztosító Magazinban. Lássuk hát, mire is kattintottak az olvasók legtöbbször!

10. hely: Jó is, rossz is a Home Office – a felmerülő kockázatokat kezelni kell

Kezdetben sokan örültek a home office-nak, később viszont fordult a kocka: a tartós bezártság, a kollégáktól távol töltött idő számos embernél váltott ki nem várt, sokszor kellemetlen reakciókat. Mivel nagyságrendekkel több időt töltünk odahaza, mint azelőtt, így egyre több az olyan kockázati tényező, amivel korábban nem kellett számolni. Az elmúlt időben felértékelődött az egészségmegőrzés; egyre többen érdeklődnek a magánegészségbiztosítási lehetőségek, illetve balesetbiztosítások felől. A munkahely esetleges elvesztése miatti jogviták ugyancsak egyre gyakoribbak, ami pedig piacot teremet a különféle jogvédelem biztosításoknak. A lakásbiztosítások pedig – ha már ennyit vagyunk otthon – új módozatokkal egészülnek ki, persze ehhez nem árt őket évente felülvizsgáltatni. A Biztosító Magazin kérdéseire Póta Zsolt, a Pannon-Safe Biztosítási Tanácsadó Kft. üzletfejlesztési vezetője válaszol.

9. hely: biztosítási felmérés: Megélhetési tanácsadók kontra sikeres üzletkötők

Nemrég online felmérés készült a biztosításközvetítői piac helyzetéről, amiből kiderült, hogy a piac kettészakadt. Míg az egyik része megélhetési tanácsadóként, másod-harmad állásban próbál biztosításokat értékesíteni, addig egy szűk réteg küldetésének tekinti a biztosítási tudatosság növelését. Konferenciákra és képzésekre járnak, online követik a legújabb külföldi és hazai trendeket, szakmai cikkeket olvasnak, sőt maguk is publikálnak cikkeket és videókat. Aktívan jelen vannak a közösségi médiában, Facebookon, Instagramon vagy épp a LinkedInen, sőt újabban a Tik-Tokon is. A felmérés eredményeiről Kerekes Zoltánnal, az SK Trend Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk itt a Biztosító Magazinban.

8. hely: Y és Z generáció igényei a munkaerő piacon – mitől lesz ma egy pozíció?

A fiatal generációk munkavállalási és elhelyezkedési szokásai merőben eltérnek a felmenőiktől és ezt a Generali értékesítési hálózatában is észrevették. Mivel jómagam is az Y generációba tartozom, könnyen tudok azonosulni az ő igényeikkel, elvárásaikkal vagy elképzeléseikkel egy tökéletes munkahely kapcsán – magyarázza Végvári Gábor fiókvezető.




7. hely: Lépett a bíróság: Megsemmisítették egy biztosító tisztességtelen szerződési feltételeit

< Az ügyészség kezdeményezésére egy biztosító általános szerződési feltételeinek egy részét tisztességtelenség miatt semmissé nyilvánította a bíróság. Az ügyészség egy biztosítótársaság általános szerződési feltételeit támadta meg polgári perben. Első fokon a Fővárosi Törvényszék már számos pont tisztességtelenségét megállapította, majd az ügyészi fellebbezés nyomán másodfokon eljáró Fővárosi Ítélőtábla további szerződési feltételek semmisségét mondta ki.

6. hely: Volt, nincs: Eltűntek a külföldi befektetők a hazai ingatlanpiacról

2020 márciusa környékén a koronavírus-járvány kirobbanásával egy időben eltűntek a magánjellegű ingatlanpiaci befektetők Magyarországon, ami nagyban hozzájárult a kereslet csökkenéséhez is. Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa arról beszélt, a pandémiát megelőzően a világ minden tájáról voltak érdeklődők, főként Budapesten, mostanra viszont csak azok a külföldiek vásárolnak itt, akiknek itt élnek a családjukkal.

5. hely: A nagy lerohadás: A Facebook hétfő délután 6-kor globálisan elérhetetlenné vált

Amerikai idő szerint hétfőn délben globálisan elérhetetlenné vált a Facebook közösségi oldal és az óriásvállalat tulajdonában lévő egyéb platformok, mint az Instagram és a WhatsApp – számolt be az amerikai sajtó.

4. hely: Kibervédelem: Mutatjuk hogyan teheted biztonságosabbá az okostelefonod!

Az elmúlt napokban komoly zűrzavart, több esetben anyagi kárt is okoztak a tömegesen kiküldött, csomag érkezéséről szóló csaló SMS-ek. Az incidens ráirányította a figyelmet arra, hogy az okostelefonok esetében is kulcsfontosságú, hogy gondoskodjunk a megfelelő védelemről, épp úgy, mint a Windows és más rendszereken.




3. hely: Dr. Sors László: A NAV felgyorsult – Januártól az adóhivatal már szinte mindent lát a cégekről

Januártól szinte mindent lát a vállalkozásokról a Nemzeti Adó- és Vámhivatal. A mesterséges intelligenciát is bevető algoritmusok pedig hihetetlen gyorsasággal csapnak le az ismert minták alapján a gyanús üzleti számokra – Dr. Sors Lászlóval, a NAV vezető államtitkárával Kolozsi Gábor, a Haszon Magazin főszerkesztője beszélgetett.

2. hely: Mi lesz veled építőipar? – A hitelbiztosítók aggódó szemekkel figyelik az ármozgásokat az ingatlanpiacon

Az építőipar húzóágazat Magyarországon, a fővárosban akármerre nézünk szinte mindenhol darukat látunk. A fejlesztések a járványhelyzet ellenére sem álltak le, a munka a zárás alatt is folyamatos volt. Rengeteg lakópark és irodaház nőtt ki a földből ez idő alatt; a kényszerű távmunkával töltött hónapok után – amikor végre újra előbújhattunk otthonainkból – meglepve konstatálhattuk a változásokat. Érthető, hogy ilyen helyzetben trendinek számít, ha valaki be szeretné pótolni a lemaradásokat és ki-ki a maga módján kisebb vagy nagyobb mértékű lakásfelújításba kezdene – ha tudna. Ha lenne szakember és leginkább elérhető árú építőanyag, mivel ebből a kettőből egyértelműen hiány van. – Villei-Pribék Ádámmal, a HUNInsurance Biztosítási Alkusz Kft. hitelbiztosítási szakértőjével beszélgettünk, az építőipari piacon végbemenő folyamatokról.  

1. hely: Nyugdíj korengedménnyel: Idén is folytatódik a Nők 40 program

Az idén is folytatódik a Nők 40, vagyis korábban elmehetnek nyugdíjba azok a nők, akiknek 40 év jogosultsági idejük van, és így nem kell megvárniuk, amíg elérik a nyugdíjkorhatárt. A kormány a Nők 40 programmal is elismeri azt az erőfeszítést, amelyet a nők életük során a családban és a munkahelyükön párhuzamosan nyújtottak – emelték ki a közleményben.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...