Kövesse Facebook oldalunkat!

Az Erste július utolsó napjaiban mikrovállalati ügyfeleinek is elindítja a George Web és George App szolgáltatást. A modern, kényelmesen használható platform több tízezer kisvállalkozónál váltja fel a jelenleg használt vállalati mobil és netbanki felületet. Az érintett ügyfelek a napokban kapják kézhez az átállással kapcsolatos tájékoztatót. A nagy többségnek, aki lakossági ügyfélként most is George-ot használja, nincs külön feladata a platformváltással kapcsolatban.

A kisvállalkozók pénzügyeit is egyszerűbbé és könnyen áttekinthetővé teszi George. Az Erste két éve indult digitális platformját eddig a bank lakossági ügyfelei használhatták, július végétől azonban a mikrovállalkozások számára is megnyílik a lehetőség. A kisvállalkozók pénzügyi, számlahasználati szokásai alapvetően nem különböznek a lakossági ügyfelekétől, számukra a George egyszerűbb és átláthatóbb, mint a jelenleg használt vállalati netbanki és mobilbanki felület. A mikrovállalkozások ugyanazt a George Web felületet és George App applikációt fogják használni, mint a lakossági ügyfelek, közel azonos funkciókkal – jelentette be Bek-Balla László, az Erste digitális csatornák és contact center vezetője.

A váltás az Erste kisvállalkozó ügyfeleinek több mint 70 százalékát érinti – kétharmaduk lakossági ügyfélként most is használja a George-ot. Július végén náluk a felületen egyszerűen csak megjelenik majd a vállalkozói számlájuk is, amelyet onnantól az alkalmazásban is tudnak kezelni. Azoknak a kisvállalkozóknak, akik magánszemélyként nem használták a George alkalmazásokat, regisztrálniuk kell az új felületre digitális azonosítóikkal. Az érintett ügyfelek a részletekről és dátumokról elektronikus üzenetben és postai úton küldött levélben kapnak információt a napokban. Emellett az Erste honlapján is elérhető lesz egy tájékoztató oldal, ahol minden tudnivalót megtalálnak. A hagyományos vállalati netbanki felületet az érintettek várhatóan október végéig elérik, ezt követően kizárólag a George-ot használhatják majd.

A kisvállalkozóknak egyszerű, könnyen érthető és jól kezelhető megoldásokra van szükségük. A George nem csak szerethetőbb platform, de a kisvállalkozók igényeihez is jobban igazodik – mondta el Csajtai Andrea, az Erste kisvállalkozásokkal foglalkozó területének vezetője. Hozzátette: a mikrovállalkozások vezetői gyakran mindent maguk intéznek, nincs pénzügyesük, IT-szakemberük vagy marketingesük. A George átláthatóbb pénzügyeket, könnyen áttekinthető kiadási és bevételi kimutatásokat hoz számukra egy modern, személyre szabható platformon.

Az ügyfelek nem csak egy felületen kezelhetik saját pénzügyeiket és a vállalkozásukét, de könnyebben kereshetnek a korábbi átutalások és a beérkező összegek között, és egyszerűbb módon utalhatnak azoknak, akikkel korábban már kapcsolatban voltak. Az internetes kártyás vásárlásokat, internetbanki belépést egyetlen mozdulattal jóváhagyhatják, a számlainformációkat be is szkennelhetik, és elküldhetik azt a könyvelőnek. Ősztől pedig a PIN megjelenítése funkció segítségével biztonságosan megnézhetik saját üzleti bankkártyájuk PIN-kódját, de a George-ban könnyedén digitalizálhatják is a kártyát.

Az Erste folyamatosan fejleszti pénzügyi platformját, szem előtt tartva, hogy az ügyfeleknek mi a kényelmes és kézenfekvő. Az elmúlt két évben a George App közel félszáz új funkcióval bővült, ezzel is hozzájárulva az ügyfelek pénzügyi egészségének megteremtéséhez. George még idén további új funkciókkal gazdagodik. Jön például a képernyőmegosztás lehetősége, így az ügyfelek a bank tanácsadóinak meg is tudják majd mutatni, hol akadtak el egy művelet közben. Lehetőség lesz a banknál lévő adatok (lakcím, személyi igazolványszám) módosítására, a dokumentumok aláírására is, így ezek miatt sem kell majd fiókba menni. A speciálisan a kisvállalkozói ügyfeleknek szóló fejlesztések is rendszeresen érkeznek majd George-ra. Már fejlesztjük például a számlázóprogramokkal való összekapcsolást, és dolgozunk a kisvállalkozói hiteligénylésen is – ismertette Bek-Balla László.

Nyitókép: Biztosító Magazin

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...