Újabb faültetési kampánnyal csatlakozik a Kifli.hu a Mastercard nemzetközi fásítási akciójához – közölték a kezdeményezés résztvevői kedden az MTI-vel.
A fásítás pénzügyi keretét az online szupermarket értékesítéseiből hozták létre. A kampány költségeihez azok járulhattak hozzá, akik a vásárlásaikat a Kifli.hu-nál Mastercard kártyával fizették. A két társaság először tavaly szeptemberben vállalta a forgalom után 2 ezer fa elültetését, de mivel a szükséges összeg a vártnál gyorsabban összegyűlt, novemberben 15 ezer fát tűztek ki célként. A legújabb akcióval már 20 ezer fa ültetésére kerülhet sor – írták.
Az együttműködés a Mastercard Priceless Planet Koalíció keretében jött létre. A 2020-ban létrehozott programmal a fizetéstechnológiai cég 5 éven belül világszerte 100 millió fa elültetését szeretné támogatni. Az erre alkalmas területeket szigorú szempontokhoz igazodva, tudományos alapossággal jelölik ki. A kezdeményezéshez már 136 partner csatlakozott, Magyarországról a Kifli.hu-n kívül az MVM, az OTP Bank és a Gránit Bank is. A Mastercard üdvözölte, hogy belföldön is egyre többen tartják fontosnak a fenntarthatóságot, és abban is bíznak, hogy a közeljövőben hasonló céllal újabb együttműködéseket köthetnek – tették hozzá.
Nyitókép: Unsplash.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.