Márciusban már az egymilliót is átlépte a BudapestGO regisztrált felhasználóinak száma – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) csütörtökön az MTI-vel.
A BKK közleménye szerint a társaság jegyvásárló és utazástervező alkalmazását már „több mint 2,5 millió ügyfél töltötte le”. A BudapestGO-val 37 millió útvonalat terveztek és 670 ezer felhasználó 6,7 millió jegyet és bérletet vásárolt – írták.
Emlékeztettek, január óta a BudapestGO az agglomerációban élőknek is jelentős segítséget nyújt az utazástervezésben, hiszen a MÁV-VOLÁN-csoport együttműködésében korábban a MÁV-HÉV és a MÁV-START érintett járatai után már elérhetők a Volánbusz Budapest elővárosában közlekedő 300-899-es számú autóbuszainak valós idejű adatai is.
A felhasználók láthatják a járművek aktuális helyzetét, illetve azt is, hogy azok pontosan mikor érkeznek egy megállóba, vagy mikor indulnak onnan. Sőt az utazástervezés mellett az ügyfelek a helyi és a helyközi – kivéve környéki – Volánbusz-járatok igénybevételéhez szükséges jegyeket és bérleteket is megvásárolhatják a BudapstGO-ban – olvasható a BKK közleményében.
Nyitókép: Unsplash.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.