Már bankfióki látogatás nélkül is vehetnek fel hitelt a CIB Bank egyes kisvállalati ügyfelei, miután számukra is elérhető a teljesen online igénylés lehetősége bizonyos hiteltermékek esetén. A Magyarországon eddig egyedülálló szolgáltatás révén az ügyfelek akár egy nap alatt az egyedi igényeikhez igazodó finanszírozáshoz juthatnak, kedvező kondíciók mellett.
Új mérföldkőhöz ért digitális fejlesztéseinél a CIB Bank:
Idén márciustól a pénzintézet meglévő kisvállalati ügyfelei teljesen online folyamatban – az igényléstől egészen a folyósításig – juthatnak finanszírozáshoz.
A magyar piacon elsőként bevezetett szolgáltatás az első lépcsőben a Vario eseti- és folyószámlahitelnél érhető el, ám az érintett konstrukciók körét fokozatosan bővíteni tervezi a pénzintézet. A digitális finanszírozási konstrukciók valódi üzleti értéket képviselnek a kisvállalkozások számára is, hiszen pont ennél a termékkörnél van üzleti jelentősége a gyorsaságnak és a rugalmasságnak – az ügyintézés során is.
Az online hiteligénylés feltételei többek közt, hogy a vállalkozás legalább 10 hónapja működjön, legalább hat hónapos aktív számlaforgalma legyen a CIB Banknál, és rendelkezzen az elektronikus csatornák – CIB Bank Mobilalkalmazás, CIB Bank Online – egyikével.
Az online hiteligénylés segítségével tehát adott a lehetőség arra, hogy az igénylés, az egyeztetés, a dokumentáció, a szerződés, majd végül a folyósítás is digitális csatornán keresztül történjen, vagyis egyáltalán nincs szükség arra, hogy az ügyfél felkeresse a bankfiókot. A fejlesztés révén így a folyósítás akár egy napon belül megtörténhet, a folyamat közben a vállalkozások személyre szabott ajánlatot kapnak a pénzintézettől. A CIB Bank az online igénylés bevezetéséhez kapcsolódóan 50 százalékos kedvezményt ad a hitelhez kapcsolódó kezelési költségből is az első évre, mindezt az egyébként is kedvező 0% kamatfelár mellett.
A járványhelyzetben különösen fontosnak bizonyult, hogy a digitálisan intézhető ügyek köre minél szélesebb legyen a kisvállalati ügyfelek számára is, ezért vezettük be a teljesen online hiteligénylési folyamatot egyes termékeinknél. A hazai szolgáltatók közül a CIB Bank biztosítja elsőként a piacon ezt a gyors, hatékony és kényelmes ügyintézést lehetővé tevő megoldást, ez bizonyítja elkötelezettségünket a digitalizáció és a magas színvonalú szolgáltatások iránt. Meggyőződésünk, hogy ez az innovatív megoldás is hozzájárul ahhoz, hogy a CIB Bank tovább erősítse pozícióit a kisvállalatoknak nyújtott szolgáltatások piacán.
– nyilatkozta a szolgáltatás bevezetése kapcsán Fetter István, a CIB Bank Kisvállalati Divíziójának vezetője.
- Az új szerződések száma alapján a kelet-magyarországi régióban igényelték a legtöbb hitelt 2021-ben a CIB Bank kisvállalati ügyfelei, és – kizárólag a banki hiteleket figyelembe véve – a szerződéses volumen alapján is a keleti régió végzett az élen.
- Az ágazati megoszlást vizsgálva a kis- és nagykereskedelemé volt a legnagyobb szelet, amelyet az ingatlanágazat és az építőipar követett. A legnagyobb átlagos hitelösszeget – közel 25 millió forintot – a mérnöki tevékenységeket végző vállalkozásoknál érte el az üzletág.
- A múlt évben a CIB Bank közel 2000 kisvállalati ügyfele igényelt új hitelt a pénzintézetnél, és a teljes kihelyezett hitelösszeg több mint 50 százalékkal nőtt a megelőző évihez képest. Ehhez a kimagasló növekedéshez hozzájárultak a Széchenyi Kártya Program GO! hiteltermékei is, melyek tavaly július óta érhetők el a CIB Banknál.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
![](https://biztositomagazin.hu/wp-content/uploads/2020/12/BMAG_banner2.png)
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.