Az Allianz számára fontos, hogy a világjárvány okozta kihívással teli élethelyzetekben is ügyfelei mellett álljon, ezért a vállalat szeptember 1-jétől az Allianz Autóm Komfort csomagjában díjmentes assistance, jogi segítségnyújtás és közlekedési baleset fedezetet nyújt meglévő és új ügyfelei számára egyaránt.
2021. szeptember 1-jétől az Allianz Hungária Zrt. díjmentesen nyújt kiegészítő szolgáltatásokat minden – határozatlan tartamú, nem flotta – gépjármű-felelősségbiztosítási szerződéssel, vagy az Allianz Autóm gépjármű-biztosítás Komfort csomagjával rendelkező ügyfelének, illetve azoknak akik újonnan választják az Allianz Autóm Komfort csomagot.
A díjmentes fedezetek szolgáltatásai
A jogi segítségnyújtás keretében közlekedési balesethez vagy gépjármű-adásvételi szerződéshez kapcsolódóan ügyfeleink 0-24 órás telefonos jogi tanácsadást vehetnek igénybe, illetve a szerződőnek vagy a biztosított járművet vezetőnek a szolgáltatás keretében ügyvédet is ajánlunk igény esetén. Ha műszaki meghibásodás vagy baleset történik, az ügyfeleknek az ingyenes alap assistance szolgáltatás nyújt segítséget, amely tartalmazza a jármű elvontatását, illetve az utasok tovább szállítását abban az esetben, ha a helyszínen nem lehetséges a javítás. További extra az alap közlekedési baleset fedezet, amely a vezető és az utasok, illetve a vezető kísérőinek közlekedési balesetéből eredő halála vagy maradandó egészségkárosodása esetében nyújt szolgáltatást.
Lényeges tudnivaló, hogy a díjmentesen nyújtott fedezetek köre az egyes járműfajtákra eltérő lehet. A további részleteket az Allianz Autóm gépjármű-biztosítás általános szerződési feltételei tartalmazzák.
Főszerepben az ügyfelek
A díjmentes fedezetek nyújtása az Allianz azon törekvéséhez kapcsolódik, hogy meghallja, megérti és megoldja ügyfelei problémáit, hiszen célja, hogy hosszú távon is elégedettek legyenek, érezzék az Allianz mellettük áll, törődik velük. A vállalat nemrég ügyfeleit is megkérdezte arról, hogy miért jó döntés az Allianzra bízni mindazt, ami igazán értékes. A biztosító legújabb online kampányában valódi ügyfelek a főszereplők, akik valódi tapasztalataikat és véleményünket osztják meg és mesélik el személyes történetüket.
Az elsődleges célunk az volt, hogy a lehető leghitelesebben bemutassuk, miért érdemes bárkinek a mi széles körű megoldásainkat választani.
– foglalta össze az Allianz szándékait a kampánnyal kapcsolatban Dorn Gabriella kommunikációs és marketingvezető.
Az Allianz számára ügyfelei képviselik a legnagyobb értéket. Folyamatos kapcsolatban vagyunk velük, ők a legkiválóbb partnereink vállalkozásunkban: odafigyelünk a visszajelzéseikre, nélkülözhetetlen észrevételeik alapján fejlesztjük szolgáltatásainkat – tette hozzá Dorn Gabriella.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.