Kövesse Facebook oldalunkat!

Az Allianz számára fontos, hogy a világjárvány okozta kihívással teli élethelyzetekben is ügyfelei mellett álljon, ezért a vállalat szeptember 1-jétől az Allianz Autóm Komfort csomagjában díjmentes assistance, jogi segítségnyújtás és közlekedési baleset fedezetet nyújt meglévő és új ügyfelei számára egyaránt.

Hirdetés (x)

 

2021. szeptember 1-jétől az Allianz Hungária Zrt. díjmentesen nyújt kiegészítő szolgáltatásokat minden – határozatlan tartamú, nem flotta – gépjármű-felelősségbiztosítási szerződéssel, vagy az Allianz Autóm gépjármű-biztosítás Komfort csomagjával rendelkező ügyfelének, illetve azoknak akik újonnan választják az Allianz Autóm Komfort csomagot.

A díjmentes fedezetek szolgáltatásai

A jogi segítségnyújtás keretében közlekedési balesethez  vagy gépjármű-adásvételi szerződéshez kapcsolódóan ügyfeleink 0-24 órás telefonos jogi tanácsadást vehetnek igénybe, illetve  a szerződőnek vagy a biztosított járművet vezetőnek a szolgáltatás keretében ügyvédet is ajánlunk igény esetén.  Ha műszaki meghibásodás vagy baleset történik, az ügyfeleknek az ingyenes alap assistance szolgáltatás nyújt segítséget, amely tartalmazza a jármű elvontatását, illetve az utasok tovább szállítását abban az esetben, ha a helyszínen nem lehetséges a javítás. További extra az alap közlekedési baleset fedezet, amely a vezető és az utasok, illetve a vezető kísérőinek közlekedési balesetéből eredő halála vagy maradandó egészségkárosodása esetében nyújt szolgáltatást.

Lényeges tudnivaló, hogy a díjmentesen nyújtott fedezetek köre az egyes járműfajtákra eltérő lehet. A további részleteket  az Allianz Autóm gépjármű-biztosítás általános szerződési feltételei tartalmazzák.

Főszerepben az ügyfelek

A díjmentes fedezetek nyújtása az Allianz azon törekvéséhez kapcsolódik, hogy meghallja, megérti és megoldja ügyfelei problémáit, hiszen célja, hogy hosszú távon is elégedettek legyenek, érezzék az Allianz mellettük áll, törődik velük.  A vállalat nemrég ügyfeleit is megkérdezte arról, hogy miért jó döntés az Allianzra bízni mindazt, ami igazán értékes. A biztosító legújabb online kampányában valódi ügyfelek a főszereplők, akik valódi tapasztalataikat és véleményünket osztják meg és mesélik el személyes történetüket.

Az elsődleges célunk az volt, hogy a lehető leghitelesebben bemutassuk, miért érdemes bárkinek a mi széles körű megoldásainkat választani.

– foglalta össze az Allianz szándékait a kampánnyal kapcsolatban Dorn Gabriella kommunikációs és marketingvezető.

Az Allianz számára ügyfelei képviselik a legnagyobb értéket. Folyamatos kapcsolatban vagyunk velük, ők a legkiválóbb partnereink vállalkozásunkban: odafigyelünk a visszajelzéseikre, nélkülözhetetlen észrevételeik alapján fejlesztjük szolgáltatásainkat – tette hozzá Dorn Gabriella.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...