VR kamerával, igazai 3D élményt nyújtó reklámfilmet forgatott a Generali

86

Különleges VR-filmekkel indítja kármegelőzési kampányát a Generali. A Generali Előrelátó kampány célja, hogy a VR-élmény által nyújtott személyes megtapasztalás rádöbbentse a lakosságot arra, hogy odafigyeléssel és szokásaink megváltoztatásával sok esetben megelőzhető a kár.

A Tiszeker Dániel által rendezett kisfilmeket D. Tóth Kriszta és egy rejtélyes figura közreműködésével, egy itthon még csak pár hete elérhető 3D kamerával forgatták.A kisfilmek egyik érdekessége, hogy itthon először használtak igazi 3D-élményt nyújtó 360 fokos kamerát fikciós történeteket bemutató reklámfilmhez.

A tökéletes illúzió – persze csak ami a filmet illeti

A Magyarországon csak néhány hete elérhető eszközzel már 8K felbontású 360 videókat és fotókat lehet rögzíteni. A Generali Előrelátó Program videóinak különlegessége, hogy a néző egy VR-szemüveg segítségével a tökéletes illúzió részeseként egy izgalmas szituációban találja magát. Az egyikben D. Tóth Krisztával, az Elviszlek magammal különleges VR-kiadásában élheti át, milyen DTK mellett egy karnyújtásnyira ülni, míg a másikban fény derül arra, hogyan lehet két olimpiai aranyérmet három perc alatt megszerezni.

„Biztosítóként nemcsak egy esetleges káresemény kapcsán szeretnénk ügyfeleink mellett állni, de tudatosságuk növelésével a prevenció terén is sokat szeretnénk tenni életminőségük javításáért. Innovatív marketingkampányunk indításával a személyes élményen alapuló megtapasztalás erejével szeretnénk felhívni a figyelmet a kármegelőzés fontosságára.”

– mondta el Árr Mariann, a Generali Biztosító marketing és customer experience vezetője.

A kampány része lesz a Rádió 1 országos roadshow-jának, mely szeptember folyamán 5 hazai nagyvárosba látogat el, ahol minden érdeklődő átélheti a különleges VR-élményeket.

A kampány kreatív-stratégiai és koncepcionális fejlesztésével a Cluso-t bízta meg a Generali vezetősége.

Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!