Kövesse Facebook oldalunkat!

Tavaly az Erste Biztosító teljes díjbevétele 4,5 százalékkal emelkedett, elérte a 16,7 milliárd forintot, a társaság adózás előtti eredménye 623 millió forint lett, 7,8 százalékkal haladta meg az előző évit, az adózott nyereség pedig 4,3 százalékkal 588 millió forintra nőtt – ismertette Raveczky Zsolt, az Erste Biztosító elnök-vezérigazgatója hétfőn Budapesten, háttérbeszélgetésén.

Elmondta: jól teljesítettek a nyugdíjbiztosítások terén, az új szerződések zömét alkotó folyamatos díjas termékekből származó bevétel közel 26 százalékkal emelkedett. 

A biztosító számára a hosszú távú növekedést megalapozó folyamatos díjas szerződések díjbevétele 8,5 százalékkal 7,29 milliárd forintra nőtt 2015-ben, a szerződések már 44 százalékát adták a teljes díjbevételnek. A szerződések száma 2015-ben elérte a 69 ezret, ezek 88 százaléka folyamatos díjas életbiztosítás volt.

A piaci átlagnál kedvezőbb eredmény elsősorban az időszak során végrehajtott termékfejlesztéseknek és a nyugdíjprogramban a bankkal való kitűnő együttműködésnek köszönhető” – magyarázta Raveczky Zsolt.

{loadposition myPosBannerCikkben}

Hozzátette: az Erste Bankkal fenntartott stratégiai kapcsolat hatékonyabb kiaknázása érdekében a biztosító az elmúlt évben elsősorban a nyugdíjbiztosítási termékekre, illetve a bank által kiemelten kezelt privát banki ügyfélkörre kialakított egyedi megoldásokra koncentrált.

Kifejtette: a kárkifizetések nagysága 29,1 százalékkal 8,5 milliárd forintra csökkent 2014-hez képest, ezzel párhuzamosan a biztosítástechnikai tartalékok szintje meghaladta az 58 milliárd forintot, és a kezelt vagyon csaknem elérte a 60 milliárd forintot.

Az elnök-vezérigazgató kiemelte: az Erste Biztosító üzletmenetében 2016-ban továbbra is kiemelt figyelmet kap a folyamatos unit-linked életbiztosítások értékesítése, valamint a call centeren keresztüli eladások. Elmondta: tavaly az új szerződések 10-15 százalékát a call center közreműködésével kötötték az elmúlt évben.

Raveczky Zsolt kiemelte: a biztosítócég a profitját kétszámjegyűt közelítő mértékben akarja növelni a jövőben.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...