Barion Pixel
-0.1 C
Budapest
- 2022. január 22.
/  Artúr, Vince
Kezdőlap Címkék Támogatók

Címke: támogatók

Alexander Protsenko: Az Allianz a biztosítói szektoron kívüli vállalatokkal is versenyez

Bár 2021 ismét egy kihívásokkal teli év volt, az irány nem változott sem az Allianz Hungária, sem a hazai biztosítási piac résztvevői számára, a tempó azonban még gyorsabb lett. Az Allianz hamarosan a digitalizáció következő szakaszába lép

Pannon-Safe: A biztosítási tudatosságot segíti az E-alkusz applikáció

Már nem csak a bankkártyáinkat lehet egy helyen tárolni az okostelefonunkon, hanem akár a biztosítási szerződéseket is. A Pannon-Safe által Androidra és iOS-re is lefejlesztett E-Alkusz nevű alkalmazás ott segít az ügyfeleknek, ahol a legnagyobb szükség mutatkozik

Amikor a jó, a rossz és a csúf IT trendek találkoznak a biztosítási piaccal

Szubjektív nézőpontból mutatta be az aktuális informatikai trendek és a biztosítási ágazat lehetséges kapcsolódási pontjait Székely Sándor, a DBX Kft. ügyvezetője a MABISZ éves konferenciáján.

Még gyorsabb digitalizáció az emberi kapcsolatok előtérbe helyezésével

Az ügyfélélmény manapság egy buzzword, ráadásul sok témát érint, és ernyőként fed le több területet is. Lényeges elemei többek közt a  folyamatosság, a stabilitás, a figyelem, az extra és a bónusz szolgáltatások.

Mi lesz veled építőipar? – A hitelbiztosítók aggódó szemekkel figyelik az ármozgásokat az ingatlanpiacon

Az építőipar húzóágazat Magyarországon, a fővárosban akármerre nézünk szinte mindenhol darukat látunk. A fejlesztések a járványhelyzet ellenére sem álltak le, a munka a zárás alatt is folyamatos volt.

Munkavégzés a COVID után – milyen is az új normális?

A világjárvány sokakat kényszerített arra, hogy alapjaiban gondolják át a munkavégzéshez kapcsolódó szokásokat, szemléletrendszert. Az életünk sok más területéhez hasonlóan a munka világa is drasztikus átalakuláson megy keresztül. A kialakult helyzet azonban nemcsak súlyos kihívásokat, de lehetőségeket is tartogat

Dilemma: Csak addig ügyfél az ügyfél, amíg megköti a biztosítását?

A világon mindenhol egyre több termék és szolgáltatás értékesítése terelődik át az online csatornákra. Hazánkban a közvetítői szektorban már több mint egy évtizede elfogadott, sőt teljesen természetes az integrált biztosítási díjösszehasonlító rendszerek használata.

A biztosításközvetítői szakma esete a COVID-dal, avagy a digitalizáció nem csak egy múló hóbort...

A pandémia hatása a gazdaságra kétségtelenül megviselte a biztosítási szektort, szűkebben a biztosításközvetítői szakmát is. Az ingatag lábon álló, napról napra élő, egy termékre fókuszáló, kisebb méretű vállalkozások nagy része erőforrások hiányában költséget csökkent, elhalasztja a munkaerő képzését, az új eszközök, megoldások beszerzését.

Claudia Oriovics szerint az érzelmi intelligencia kulcsfontosságú egy sikeres vezető számára

Minden egyes emberrel való találkozás ad valami értékeset, ami segít személyiségünk alakításában - vallja Claudia Oriovics, az Allianz Hungária Zrt. market menedzsment részlegének néhány hónapja kinevezett vezetője.

Kisállatok home office-ban: Nem árt, ha rájuk is kötünk biztosítást

Ha jobban belegondolunk, akkor magunk is rájöhetünk, hogy házi kedvenceink mindig is home officeban voltak, jelen helyeztben viszont mi vagyunk a „betolakodók”: a gazdik egyik napról a másikra, váratlanul otthon maradtak.

IDŐJÁRÁS

KIEMELT

SOKAN OLVASTÁK...

LEGFRISSEBB

INTERJÚK