Címke: SK Trend
BrokerExpo összefoglaló: Izgalmasnak ígérkezik a biztosítás jövője!
Növekvő népszerűségnek örvendenek a biztosítási tanácsadók körében a különféle online szakmai rendezvények. Krizsán Erika BrokerExpoját egyre többen követik az online térben.
“The Big Bang Theory” – Nagy változások előtt a biztosítások piaca – II. rész
Valami készül a biztosítási piacon, hogy felpörgesse és hatékonyabbá tegye a biztosításközvetítők munkáját. Kerekes Zoltán, az SK Trend Kft. ügyvezetője már régóta tisztában van a különféle kihívásokkal és “fájó pontokkal”, mindig a megoldásokat kereste, úgy tűnik most már a piac is nyitott rájuk. Cikksorozatunk második részében a biztosítási klaszter ötletét jártuk körül.
“The Big Bang Theory” – Nagy változások előtt a biztosítások piaca – I. rész
Végre érdemi fejlődés kezdődhet a biztosításközvetítői piacon. Az évtizedes pangás után a szereplők a sarkukra álltak és kikényszeríthetik a piac fejlődését, tisztulását. A kezdeményezés életre hívójával, Kerekes Zoltánnal, az SK Trend ügyvezetőjével beszélgetünk a tervekről és a megvalósítás aktualitásairól.
Biztosítási felmérés: Megélhetési tanácsadók kontra sikeres üzletkötők
Nemrég online felmérés készült a biztosításközvetítői piac helyzetéről, amiből kiderült, hogy a piac kettészakadt. Míg az egyik része megélhetési tanácsadóként, másod-harmad állásban próbál biztosításokat értékesíteni, addig egy szűk réteg küldetésének tekinti a biztosítási tudatosság növelését.
Dilemma: Csak addig ügyfél az ügyfél, amíg megköti a biztosítását?
A világon mindenhol egyre több termék és szolgáltatás értékesítése terelődik át az online csatornákra. Hazánkban a közvetítői szektorban már több mint egy évtizede elfogadott, sőt teljesen természetes az integrált biztosítási díjösszehasonlító rendszerek használata.
A biztosításközvetítői szakma esete a COVID-dal, avagy a digitalizáció nem csak egy múló hóbort...
A pandémia hatása a gazdaságra kétségtelenül megviselte a biztosítási szektort, szűkebben a biztosításközvetítői szakmát is. Az ingatag lábon álló, napról napra élő, egy termékre fókuszáló, kisebb méretű vállalkozások nagy része erőforrások hiányában költséget csökkent, elhalasztja a munkaerő képzését, az új eszközök, megoldások beszerzését.
A biztosításközvetítői szakma esete a COVID-dal, avagy a digitalizáció nem csak egy múló hóbort...
Folyamatosan figyeljük és elemezzük a világban tapasztalható gazdasági folyamatokat és azok lehetséges hatásait. Annak ellenére, hogy a magyar biztosítási piacot elvakította és elkényelmesítette a még év elején is érzékelhető kedvező gazdasági környezet miatt kialakult pénzbőség
Mitől maradhat sikeres a biztosítási tanácsadó? A szektor a digitalizációs áttörés küszöbére ért!
Néhány héttel ezelőtt egy biztosítási innovációról szóló konferencián megtudhattuk, hogy a versenyképességünk megtartásához mind rövid-, mind hosszú távon kulcsfontosságú a gyors, magas minőségű, testre szabott ügyfélkiszolgálás. Ma már elérhetők olyan eszközök, rendszerek a piacon, amelyek támogatják mindezt.
A biztosításközvetítők életében egyre nagyobb szerep jut az informatika különféle aspektusainak
“Hogyan tovább a 21. sz. biztosítási piacán?” címmel rendezett szakmai konferenciát októberben a hazai biztostásközvetítői szakma piacvezető IT támogató cége, az SK Trend Kft. A Kinnarps House-ban megtartott egésznapos rendezvényen száznál is több szakember vett részt, az előadók között képviseltette magát az UNION, az UNIQA, valamint a Signal Iduna Biztosító is.
A digitalizáció és a hatékonyságnövelés áll majd a biztosítási innovációk fókuszában
Miközben óriási átrendeződés figyelhető meg a nemzetközi biztosítási piacon, idehaza továbbra is rengeteg a kérőjel a szakmai szereplők fejében. Látható, hogy az ügyfelek az utóbbi években „ki lettek okosítva”, lényegesen tudatosabbak, mint pár éve: elvárják az azonnali, empatikus kiszolgálást, az értékelés lehetőségét, a fair árazást és a személyre szabott biztosítási megoldásokat.