Kövesse Facebook oldalunkat!

Tíz százalékkal, 67,6 mrd Ft-ra csökkent 2022-ben a K&H Bank adózás utáni nyeresége – közölte a K&H Bank pénzügyi divíziója a szokásos évértékelő sajtótájékoztató keretében. A csökkenést elsősorban az okozta, hogy a K&H Bank és Biztosító 56 mrd Ft plusz költséget számolt el a válság háztartásokra és vállalkozásokra gyakorolt hatását enyhítendő kormányzati intézkedések miatt. K&H Biztosítónál az életbiztosítási és a nem-életbiztosítási terület bevétele is emelkedett.

Kaszab Attila a K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese arról tájékoztatott, hogy a biztosító nettó eredménye 6 milliárd forint lett az extraprofit-adó levonása után, az előző évi 6,7 milliárd forintot követően.

  • A nem-életbiztosítási terület díjbevétele egy év alatt 12 százalékkal emelkedett, és elérte az 58 milliárd forintot. A legdinamikusabban növekvő üzletágak a casco, a lakásbiztosítás és a kkv voltak kétszámjegyű növekedéssel, a kgfb pedig 9 százalékkal bővült éves szinten.
  • Az életbiztosítási terület is kifejezetten jól teljesített: a rendszeres díjas, befektetéshez kötött üzletág éves szinten 20 százalékkal, a rendszeres díjas kockázati életbiztosítások üzletága pedig éves szinten 11 százalékkal bővült.

A K&H Biztosító szintet lépett a digitalizáció terén azzal, hogy 2022-ben piacvezető innovációkat vezetett be a K&H mobilbankban. Digitális kockázati életbiztosítás, biztosítási kezelőfelület, nem-életbiztosítási kárbejelentés és állapotkövetés indult a mobilbankban.

– mondta el Kaszab Attila.

Nyitókép: Biztosító Magazin / Kocsis Ferenc Árpád.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...