Kövesse Facebook oldalunkat!

2022 július 1-jétől Aleksandar Mlinar vette át a market menedzsment igazgatóság vezetését, és azóta ő felel az Allianz Hungária digitális és marketing tevékenységeiért, valamint a vállalat direktértékesítési, illetve az ügyfélkapcsolati aktivitásaiért.

Aleksandar Mlinar az Allianz berkeiben eltöltött több mint tíz éve során szerteágazó tapasztalatokat szerzett a biztosítási szakmán belül. Az Allianz Csoport bankbiztosítási csatornájának regionális vezetőjeként a terület létrehozásáért és fejlesztéséért felelt, valamint sikeresen vezetett be és épített ki stratégiai kapcsolatokat a kelet-közép-európai régióban. Ezt megelőzően ugyancsak az Allianz Csoportnál tevékenykedett, különböző munkakörökben és pozíciókban tett szert tapasztalatokra, többek közt a direktértékesítés és a tengerentúli disztribúció területén, illetve a Csoport közvetlen üzletszerzési és nem-élet biztosítási központjában, illetve az üzletfejlesztés és regionális vezérigazgatói irodájában. Aleksandar szaktudását nemzetközi jártassága is erősíti: Szerbiában született és nőtt fel, 2011 óta pedig Finnországban, Ausztráliában és Németországban is élt, mielőtt Magyarországra érkezett.

Jóideje ismerem Aleksandart, és ez idő alatt lehetőségünk nyílt arra, hogy különböző regionális projektek során együttműködjünk az Allianz szervezetén belül. Nagyon örülök, hogy elfogadta ajánlatunkat, és csatlakozott hozzánk. Meggyőződésem, hogy szakértelme nagy mértékben támogatja majd stratégiai céljaink sikerre vitelét, és széleskörű nemzetközi tapasztalata nemcsak az Allianz Hungária javát szolgálja, hanem a teljes magyar biztosítási piac formálását is segíti majd.

– mondta Alexander V. Protsenko az Allianz Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója.

Célom, hogy tovább erősítsem az Allianz Hungária piacvezető pozícióját azáltal, hogy új digitális megoldásaink és termékeink segítségével a legkiemelkedőbb szolgáltatást nyújtjuk az ügyfeleinknek.

– ad betekintést terveibe Aleksandar Mlinar.

A jelenlegi változó piaci környezet jelentős kihívás mindenkinek, nem csak a biztosítási szektor számára. Ezáltal még nagyobb hangsúlyt kap küldetésünk ügyfeleink jövőjének biztosítása. A bizonytalansággal teli időszakok jellemzően felerősítik a tudatosságot és a védelem, valamint a biztonság iránti igényt, így előtérbe kerülnek azok a vállalatok, amelyekre számíthatnak az ügyfeleik. – teszi hozzá az Allianz Hungária Marketmenedzsment Divíziójának újonnan kinevezett vezetője.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...