Kövesse Facebook oldalunkat!

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. ismét Business Superbrands díj elismerésben részesült, így immáron háromszoros díjazott lett!

A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.

Büszke vagyok rá, hogy Társaságunk a hazai biztosításközvetítői piac legnagyobb 100%-ban magyar magántulajdonban lévő vállalataként háromszoros Business SuperBrands és ötszörös MagyarBrands díjazott.

– kommentálta az elismerést Keszthelyi Erik, a társaság ügyvezeztője.

Köszönöm minden munkatársam következetes és kitartó munkáját, melyet vállalatunk jóhírnevének és minőségi ügyfélkiszolgálásunk érdekében
tesz! – tette hozzá Keszthelyi Erik.

KORÁBBAN ÍRTUK

A világ legnagyobb bélyeggyűjteményére kötött műtárgybiztosítást a Nemzeti Bélyegmúzeum Kft.

Mi a különbség a klasszikus vagyonbiztostás és a műtárgybiztosítás között? Miért kiemelten fontos a műtárgybiztosítás egy nagyvállalat, egy állami tulajdonban lévő szervezet, vagy épp a múzeum számára? Ritkán adódik lehetőség, hogy művészeti tartalmú biztosítási konstrukciókról írjunk a Biztosító Magazinban, mivel viszonylag kevés autentikus szereplő van, aki a témában meg tudna szólalni.

Hajgató Szilveszter – Egy éve a HUNPartner Programban

Budapesten született, de szinte gyermek kora óta Szombathelyen él, a családban pedig generációs hagyománya van a biztosítási tanácsadásnak. Habár édesapja is alkuszként dolgozott, a pályát mégis véletlenül választotta.

A Pappas Auto és a Hungarikum Cégcsoport együttműködést kötött

Stratégai együttműködést kötött a Pappas Auto Magyarország Kft. és a hazai biztosításközvetítői piac meghatározó szereplője, a HUNPartner Biztosítási Alkusz és Pénzügyi Tanácsadó Kft.  – a Hungarikum Alkusz Cégcsoport tagvállalata.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...