Kövesse Facebook oldalunkat!

Biztosítási tanácsadóként szinte minden a személyes márkaépítésen múlik. Az elhivatottságodtól és a szakmai tudásodtól függ, hogy mások ajánlani fognak-e az ismerőseiknek vagy éppen Rád kattintanak-e a biztosítási ügynökök hirdetései közül. Hogyan vágj bele a személyes brand építésébe az alapoktól? Dallos Zoltán marketingszakértőt, a DLX MEDIA alapítóját kérdeztük a témában.

 

Tervezd meg a személyes branded!

Első lépésként olyan stabil alapokat kell leraknod, amelyekre később bátran építheted majd a tartalomstratégiád és a marketing kampányaidat. Ilyenkor a saját erősségeidet szükséges az előtérbe helyezni, illetve természetesen azt, hogy pontosan mit is nyernek veled az ügyfelek.

Tedd fel magadnak a következő kérdéseket:

  • Mi az én valódi szenvedélyem a szakmán belül? Mi az, ami hajt a mindennapokban? Elsősorban a lakossági ügyfeleknek szeretsz kedvezőbb biztosításokat nyújtani vagy inkább a hatalmas multik számára imádod kidolgozni a részletes biztosítási terveket? Bármi is legyen, érdemes ezt kiemelned!
  • Mivel vagyok különb, mint a többi biztosítási ügynök? Mindent tudsz a lakásbiztosításokról? Vagy a gépjármű biztosítások terén vagy specialista? 15 perces villámgyors bemutatkozás és “házalás” helyett Te valóban rászánod az időt az ügyfeleidre, és egyenes választ adsz minden kérdésre? Így olyan egyedi terméktulajdonságokat találhatsz a piacon, amelyekkel valóban tartolhatsz.
  • Mi a fő üzenetem? Mit szeretnél, mi jusson az embereknek az eszükbe rólad? Legyen bármi is ez az üzenet, a legfontosabb, hogy tömör és egyértelmű legyen. Ha csak ezt a szlogent látja meg valaki veled kapcsolatban, akkor is pontosan tudja, milyen esetben kell téged keresnie.

Indíts egy saját weboldalt!

2021-ben már szinte kötelező céges weboldallal rendelkezned. Célzott hirdetésekkel és precízen felépített marketing stratégiával számos ügyfelet szerezhetsz. Gondolj úgy a honlapodra, mint egy fizikai üzletre. Ha könnyű benne tájékozódni és értékes termékek vagy szolgáltatások közül válogathatnak az emberek, akkor minden bizonnyal sikert fogsz aratni.

Mit tartalmazzon a weboldalad?

  • Biztosításokkal kapcsolatos szolgáltatásaidat
  • Sikersztorikat az ügyfelek szemszögéből bemutatva
  • Blogot rendszeresen megjelenő, értékes cikkekkel
  • Azonnali kapcsolatfelvételi lehetőségeket

Használd a közösségi média erejét!

Egy jól megírt bejegyzéssel rengeteg embert elérhetsz, akik valamilyen biztosítás iránt érdeklődnek. Célszerű konkrét példákkal szemléltetni, hogyan segítettél egy biztosítással valakinek, vagy éppen milyen óriási veszteségeket okozhat egy rosszul vagy egyáltalán nem megkötött biztosítás.

TIPP: Segíts útba igazodni a biztosításokat keresőknek! Például a lakásbiztosítást keresők számára kifejtheted a legnagyobb buktatókat, de olyanoknak is adhatsz útmutatást, akik jelenlegi biztosításukat szeretnék kedvezőbbre váltani.

Viselkedj mindig önmagadhoz hűen!

Végül a legfontosabb:

akár egy telefonos beszélgetés, akár egy szakmai konferencia kellős közepén vagy, mindig tartsd magad az elveidhez!

Ugyanis a legjobb személyes márkaépítést még mindig a saját területeden elért teljesítményed jelenti. Minél több embernek kínálsz kedvező biztosításokat, és minél nagyobb segítséget jelentesz számukra, annál nagyobb lesz a hírneved a szakmádban.

Ha pedig már széleskörű ügyfélkörrel rendelkezel, az új potenciális ügyfelek is sokkal nagyobb bizalommal fognak hozzád fordulni.

A biztosítási ügynökök számára létfontosságú a személyes, szakértői márkaépítés. Ebbe a megjelenéstől kezdve a szakmai tudáson át egészen a céges weboldal kinézete és a közösségi médiában rejlő lehetőségek kiaknázása is beletartozik. A lényeg, hogy a személyes márkádon keresztül minden platformon ugyanazt az üzenetet és értéket közvetítsd, és persze a való életben is ugyanezt a profi hozzáállást tanúsítsd! 

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...