Kövesse Facebook oldalunkat!

A Colonnade Biztosító lakossági és vállalati termékeivel már 5 éve stabil szereplője a hazai és kelet-közép-európai biztosítási piacnak. Kockázatvállalási hajlandóságukra a pandémia sem gyakorolt negatív hatást, kapacitásaikat nem csökkentették, és a home office-ra berendezkedett időszakban is változatlanul magas szakmai színvonalon igyekeztek kiszolgálni partnereiket, ügyfeleiket. A következő időszakban új információtechnológiai megoldásokra és versenyképes termékek fejlesztésére fókuszálnak, ezzel együtt csapatuk is folyamatosan növekszik.

Változatlan értékek és irányelvek évtizedek óta

A Colonnade jelenleg 7 országban van jelen a régióban, Magyarország mellett Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Bulgáriában, Romániában és Ukrajnában rendelkezik irodával. A Colonnade kanadai anyavállalata, a Fairfax Financial Holdings, amelynek cégei egymástól függetlenül, decentralizáltan, az adott cégért felelős vezető irányítása alatt működnek. A csoport közel 40 éve követi azokat a változatlan  értékeket és irányelveket, amelyek alapvetően határozzák meg a pénzügyi szolgáltatótársaság működését: folyamatosan szem előtt tartja ügyfelei, munkavállalói és tulajdonosai hosszú távú érdekeit, nem mindenáron a rövidtávú nyereséget hajszolva, a negyedéves nyereségek helyett pedig a cég könyv szerinti értékének hosszú távú növelésére koncentrál.

Rugalmas fedezetek, gyors ajánlatok akár 1 napon belül

A vállalati biztosítások piacán a Colonnade neve főként vagyon- és felelősségbiztosítások területén vált hamar ismertté, többek között az alábbi termékekkel:

  • Általános felelősségbiztosítás
  • All Risks vagyonbiztosítások
  • Építés-szerelés biztosítás
  • Szakmai felelősségbiztosítások
  • Vezető tisztségviselők felelősségbiztosítása
  • Cyber/GDPR adatvédelmi felelősségbiztosítások
  • Szállítmánybiztosítás
  • Csoportos balesetbiztosítások
  • GAP biztosítások

A piac más szereplői között a Colonnade biztosításainak egyik legnagyobb előnye, hogy a fedezetek kialakítása mindig rugalmasan történik, kiemelten figyelembe veszik az ügyfelek és a biztosításközvetítők igényeit.

KORÁBBAN ÍRTUK

Colonnade Biztosító: A járványhelyzet csak erősítette a digitalizációt

Nemrég két rangos szakmai elismerést, a Biztosítási Nagydíj III. helyezését, és a HR KOMM Award különdíját is bezsebelte a Colonnade Biztosító magyarországi csapata.

A stabil pénzügyi háttér ráadásul magas vállalási kapacitást is lehetővé tesz. Így bár alaposan megvizsgálnak valamennyi körülményt, nem zárkóznak el a nagyobb biztosítási kockázatok vállalásától sem. Ezek elbírálása nem igényel sok körös egyeztetést és jóváhagyást a távoli központtól, hanem mindig helyi hatáskörben, gyorsan történik.

Az ajánlatok kidolgozása, a kötvény, a fedezetigazolás vagy a számla kiállítása akár egy napon belül is lehetséges.

Azoknál a káreseteknél, ahol egyértelmű és azonosítható a jogalap és a kártérítési összeg, a kárrendezés is gyorsított folyamatot jelent.

Magas szakértelem apróbetűk nélkül 

A Colonnade kockázatvállalói több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek, közvetlen elérhetőséget, folyamatos egyeztetési lehetőséget és szakmai támogatást nyújtanak a szerződések létrejöttéhez és az állományok kezeléséhez. Nem ismeretlenek számukra az angolszász biztosítási fedezetek sem, továbbá valamennyi kapcsolódó dokumentumot angol és magyar nyelven egyaránt kérhetnek az ügyfelek, a díjfizetés pedig euróban és dollárban is történhet.

A szerződési feltételek megfogalmazása közérthető, nem tartalmaznak apróbetűs részeket, és a felmerülő kérdésekre a Colonnade munkatársai mindig világos iránymutatással válaszolnak, hogy a biztosítási feltételek értelmezése valamennyi fél számára egyértelmű lehessen.

Egyedülállóan magas limitek az utasbiztosításokban

A Colonnade lakossági biztosításai közül egyértelműen az ATLASZ utasbiztosítások a legnépszerűbbek, a termék prémium kategóriás módozatai a piacon egyedülállóan magas limiteket garantálnak az utazók részére. Termékfejlesztései során a Colonnade figyelembe vette a partnerek visszajelzéseit, a korábbi kárrendezési tapasztalatokat és a folyamatosan változó utazási szokásokat, így nem csoda, hogy az utazási irodák által értékesített utasbiztosítások között az ATLASZ piacvezető helyet érdemelhetett ki, és a független biztosításközvetítők is bátran ajánlják ügyfeleik figyelmébe külföldi utazásaikhoz.

Az éjjel-nappal elérhető ATLASZ Assistance segélyszolgálat csapatát a Colonnade munkatársai alkotják, más biztosítókkal ellentétben nem kiszervezett ügyfélszolgálaton történik a segítségnyújtás, így a kárrendezés házon belül, információveszteség nélkül zajlik.

KORÁBBAN ÍRTUK

A Colonnade Biztosító „Felelős és empatikus munkaadó” különdíjban részesült

A HRKOMM Award szakmai zsűrije a Colonnade Biztosító otthoni munkavégzése során alkalmazott munkatársi közösségépítő megoldásait ismerte el a díjjal.

Jelentős fejlesztések a láthatáron

Ahhoz, hogy versenyképességét megőrizhesse a Colonnade folytatja a valamennyi országára kiterjedő digitalizációs és szervezeti fejlesztéseit, amelyek célja, hogy hosszú távon jelentősen növelni tudja a vállalati és lakossági ügyfelek elégedettségét, megkönnyítse az adminisztrációs folyamatokat és flexibilis informatikai háttérrel alkalmazkodhasson az újabb kihívásokhoz.

A Colonnade Biztosító a vállalati és lakossági termékeivel kapcsolatos kérdéseket, ajánlatkéréseket a munkatársak ismert elérhetőségein és az info@colonnade.hu e-mail címen várja.

Többszörösen elismert és díjazott vállalat

Az AM Best minősítő ügynökség 2020-ban is megerősítette a Colonnade pénzügyi stabilitására vonatkozó „A-” (kiváló) és hosszú távú kibocsátói hitelminősítését értékelő „a-” (kiváló) minősítését.

Az ország legfiatalabb biztosítójának munkáját már szakmai szervezetek is elismerték: a Magyar Biztosítási Alkuszok Szövetsége (MABIASZ) 2019-ben különdíjjal jutalmazta a biztosító kiemelkedő tevékenységét, 2020-ban pedig a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) tagjai szavazták a dobogó harmadik helyére a Colonnade Biztosítót a „Vállalati vagyonbiztosítás” kategóriájában. Ezek mellett a HRKOMM Award szakmai zsűrije tavaly különdíjjal jutalmazta a vállalat munkavégzése során alkalmazott munkatársi közösségépítő megoldásait a járványhelyzet alatt.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...