Kövesse Facebook oldalunkat!

Mind az ingatlanközvetítés, mind a hitelközvetítés terén csúcsot döntött a Duna House 2021 első negyedévében – olvasható a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerdán közzétett negyedéves beszámolójában.

Hirdetés (x)

A 3,39 milliárd forint hálózati jutalékbevétel (franchise) 36,5 százalék növekedést jelent éves összevetésben, és 16,3 százalékot 2020 harmadik negyedévéhez képest, ami az eddigi csúcstartó volt. A belföldi részesedés ebből 2,48 milliárd forint, 31,4 százalékos növekedéssel. A lengyelországi 816 millió forintos jutalékvolumen 60,3 százalékos bővülést jelent. A maradékot a csehországi tevékenység eredményezte, 6,8 százalékos emelkedéssel.

A saját tulajdonú irodák 491 millió forintos jutalékbevétele még jelentősebb, 37,4 százalékos növekedést jelent. Ebből a 191 millió forintos belföldi 29,8 százalékkal, a 217 millió forint lengyelországi 57,7 százalékkal haladja meg a tavalyi azonos időszak bevételét.

A közvetített hitelvolumen összege 73,5 milliárd forintra nőtt, 5,8 százalékkal haladva meg a tavalyi szintet. A belföldi 20,095 milliárd forintos hitelvolumen 2,8 százalékos visszaesés, de a lengyel piacon 9,4 százalékos bővülést sikerült elérni 53,4 milliárd forintos hitelközvetítéssel.

A Duna House a kis mértékű belföldi csökkenést azzal magyarázta, hogy az első két hónapban elhúzódott a banki ügyintézés a bővülő állami támogatások miatt, és hosszabb időt vettek igénybe a folyósítások is. A kereslet ugyanakkor erős, a hiteligénylések jelentősen meghaladták a 2020-as szinteket, hatásuk a következő negyedévben mutatkozhat meg – írták.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...