Kövesse Facebook oldalunkat!

Félelem helyett nyitottság és kíváncsiság az új helyzetekben, kaméleon módjára történő változás a változásokkal, folyamatos tanulás és felelősségteljes viszonyulás a mesterséges intelligenciához. Többek között ezekre világított rá az Allianz Hungária Zrt. „A jövőről egyszerűen” programja, amely azzal a céllal jött létre, hogy közérthetővé tegye a jövőt. A koronavírus hatására azonban számos területen gyorsultak fel a történések, amelyek a jövőre is hatással vannak, ezért a biztosító minden eddiginél jobban igyekezett segítséget nyújtani jelenünk megértésében is. Szakértőket vont be egy-egy terület elemzésébe, a koronavírus hatásait figyelembe véve, illetve villámfelmérések segítségével kutatta a magyarok véleményét, érzéseit különböző, releváns témákban, a koronavírus fényében. Nézzük, milyen tapasztalatokat vonhatunk le mindezekből!

Jövőformáló szürreális jelenünk

Egy biztosító nem csak a jelennel, a jelen problémáival foglalkozik. Az Allianz munkatársai világszerte, így az Allianz Hungária Zrt. kollégái is folyamatosan kutatják a jövőt, ugyanis ez a szemléletmód szükséges a tanuláshoz és a fejlődéshez.

Ezért is hívta életre a vállalat „A jövőről egyszerűen” programot, amelynek keretében igyekezett közelebb hozni az emberekhez a jövőt.

A jövőt, amelytől sokan félnek, és amely valójában rengeteg izgalmat és lehetőséget tartogat, ezért is fontos, hogyan viszonyulunk hozzá. A 2020-as év azonban megmutatta, hogy egy jövőbiztosítónak a jelen megértéséhez is segítséget kell nyújtania, hogy magabiztosabbá, tudatosabbá válhassunk a jövőben!

ALLIANZ VEZETŐI INTERJÚK

A szakértők legfőbb tanácsai, meglátásai

Az Allianz által felkért 7 szakértő egy-egy videóban beszélt saját szakterületéről, annak a vírushelyzet által felgyorsult változásairól, és arról, hogy miképpen profitálhatunk ezekből a legtöbbet a jövőt tekintve. 

A felmérések legtanulságosabb eredményei

„A jövőről egyszerűen” program keretében meghirdetett villámfelmérések segítségével az Allianz Hungária Zrt. igyekezett fényt deríteni arra, hogy miképpen vélekedünk bizonyos témákban mi, magyarok.

  • Kiderült, hogy a járványhelyzet miatt sok tekintetben valóban megváltozott az életünkmegszerettük például a home office intézményét, nem mertünk a Balatonnál messzebb utazni idén nyáron, illetve kevesebbet használtuk a tömegközlekedési eszközöket, ugyanis megnőtt a biciklivel, rollerrel és gyalog közlekedők száma. 
  • Otthonainkhoz fűződő viszonyunk viszont nem sokat változott, hiszen a pandémia előtt is jól éreztük magunkat lakásunkban, azzal viszont egyet értettünk, hogy a vírushelyzet arra is rávilágított, hogy otthonaink biztonságát is új alapokra kell helyeznünk. Már el tudjuk képzelni, hogy a közeljövőben a lakásbiztosítás kibővüljön kiber- és víruskockázatokkal. De lakóhelyünk megítélése tekintetében sem változtunk sokat, hiszen a járvány ellenére is szeretünk városban élni.
  • Ami pedig a jövőt illeti, sokszor bizonyultunk szkeptikusnak: úgy érezzük, messze még a repülő autók és légdeszkák kora, de városaink sem válnak sci-fi-díszletté a közeljövőben, azaz nem várunk radikális változást a városképet tekintve.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...