Kövesse Facebook oldalunkat!

A K&H Bankcsoport 15,1 milliárd forint adózás utáni eredménnyel zárta az idei első negyedévet, egy ingatlanügyletből származó egyszeri bevétel nélkül az adózás utáni eredmény 12,9 milliárd forint volt, 30 százalékkal több a tavalyi első negyedévinél – tájékoztatta a K&H Bank csütörtökön az MTI-t.

K&H Bank

A közlemény szerint az emelkedő nyereség elsősorban a magasabb üzleti volumeneknek és a növekvő ügyfélszámnak, valamint a hitelezési költségek további csökkenésének köszönhető.

  • BEVÉTELEK: éves összehasonlításban 8 százalékkal nőttek az első negyedévben, elsősorban a nettó kamatbevétel 7,5, valamint a díjbevétel 10,6 százalékos emelkedése miatt.
  • ÜGYFELEKNEK NYÚJTOTT HITELEK: 1,412 milliárd forint volt állomány az első negyedévben, 9,6 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában. 
  • BETÉTÁLLOMÁNY: 2244 milliárd forintot ért el, 6,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit – idézi a közlemény Gombás Attilát, a K&H Csoport pénzügyi vezetőjét.
  • NEM TELJESÍTŐ HITELEK ARÁNYA, HITELEZÉS KÖLTSÉGE: tovább csökkent mindkettő.
  • MEGTAKARÍTÁSOK: 3,1 százalékos volt a növekedés a befektetési alapoknál. Ezek eredményeként a hitel/betét arány 1,3 százalékkal 62,9 százalékra emelkedett.

K&H Biztosító

A K&H Biztosító 1,0 milliárd forint adózás utáni nyereséget ért el az első negyedévben, ami 22 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest.




Élet ágban 75%-os, nem élet ágban 10%-os volt a növekedés

Nik Vincke, a K&H Biztosító vezérigazgatója a közlemény szerint kiemelte:

  • A nem-élet üzletágban minden fő termékcsoportban növekedést értek el, ami 12,4 milliárd forint bevételt eredményezett, ez éves összehasonlításban 10 százalékos növekedésnek felel meg.
  • Az élet üzletágban elért teljesítmény elsősorban a nyugdíjterméküknek volt köszönhető, az előző év azonos időszakához képest 75 százalékos volt a növekedés.

Elindult a K&H Trade Club

A vállalati ügyfeleknek az idei első negyedévben elindították a K&H Trade Club szolgáltatást, ami az európai országokban elérhető, nagyvállalatokat megcélzó kereskedelmi partnerkereső, számos piaci információval egy helyen – tájékoztatott a vezérigazgató a közleményben.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...