2017-ben az Allianz anyavállalat vezetősége a korábbi Lépj bátran! márkapozícionálást továbbgondolva egy új helyet határozott meg az Allianz márka számára a globális pénzügyi szolgáltatók között: Allianz. Társ az élet útján. A megújult márkához egy új, lendületes arculat is kapcsolódik, mely 2018 elejétől válik láthatóvá az Allianz Hungáriánál.

 

Ki szeretnének tűnni a versenytársak közül

A modern világban ahhoz, hogy egy cég megragadja az ügyfelek figyelmet, elengedhetetlen, hogy kitűnjön a versenytársaink közül és egyedülálló szolgáltatásokat nyújtson számukra.

  • Az Allianz ügyfelek között egyre növekszik a fiatalok száma, akik egy szolgáltatással kapcsolatban már alapvető követelményként tekintenek az átláthatóságra, a könnyen kezelhetőségre és az innovatív megoldásokra.
  • Az arculati koncepció lényege, hogy a köztudatban fiatalosabb, modernebb, közvetlenebb Allianz márkát érzékeltessen, közvetítve az emberi érzéseket, hogy még személyesebb, könnyebb kapcsolatot tudjanak kialakítani az ügyfelekkel.

Az Allianz új márkaértéke három címszóban foglalható össze: egyszerű, szimpatikus, egyedi

Ezek lesznek majd a változások

  • A megszokott kék háttérben lévő Allianz logó, elhagyja majd a keretét, és csak a felirat a sas szimbólummal lesz látható, szabadabb, kötetlenebb hatást keltve.
  • Az új betűtípus modernebb, tetszetősebb, mint elődje, így sokkal inkább felhasználóbarát érzést nyújt, valamint a kézírás is gyakrabban kerül alkalmazásra, ami még személyesebbé teszi az olvasó számára a közleményt.
  • A színvilág is ezeknek a szempontoknak megfelelően került megújításra, az új színek között lesz: gazdag és telt, lágy és nyugtató, valamint lendületes és energikus. 
  • Az újonnan használt képek cselekvést és érzést hangsúlyoznak, így az emberek átérzik a helyzetet, vagy bele tudják magukat képzelni.



Az új arculat fiatalosabb, modernebb, közvetlenebb Allianz márkát fog közvetíteni

Megújul az Allianz márka: Társ az élet útján.

A tervezett átalakulás nagymértékű lesz, emiatt várhatóan jobban felfigyelünk majd rá, így az érdeklődésüket is jobban megragadja, ami pozitív hatást eredményezhet.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...