Barion Pixel
0.7 C
Budapest
- 2022. január 26.
/  Paula, Vanda
Kezdőlap Címkék Gémesi Ferenc

Címke: Gémesi Ferenc

Dilemma: Csak addig ügyfél az ügyfél, amíg megköti a biztosítását?

A világon mindenhol egyre több termék és szolgáltatás értékesítése terelődik át az online csatornákra. Hazánkban a közvetítői szektorban már több mint egy évtizede elfogadott, sőt teljesen természetes az integrált biztosítási díjösszehasonlító rendszerek használata.

A biztosításközvetítők életében egyre nagyobb szerep jut az informatika különféle aspektusainak

“Hogyan tovább a 21. sz. biztosítási piacán?” címmel rendezett szakmai konferenciát októberben a hazai biztostásközvetítői szakma piacvezető IT támogató cége, az SK Trend Kft. A Kinnarps House-ban megtartott egésznapos rendezvényen száznál is több szakember vett részt, az előadók között képviseltette magát az UNION, az UNIQA, valamint a Signal Iduna Biztosító is.

A kárrendezés digitalizációja – workshop biztosítási tanácsadóknak

Az insurtech forradalom az értékesítés területét már korábban elérte a biztosítási szakmában, most a kárrendezés van soron.

A gépjárműkárok mellett másfajta károkat is bejelenthetünk elektronikusan

Lassan egy hónapja, hogy elindult a MABISZ által a gépjárműkárok bejelentéséhez fejlesztett okostelefonos alkalmazás, azonban nem ez az egyetlen megoldás a piacon, amivel elektronikusan károkat jelnethetünk be.

Egyre többen választják a hagyományosnál jóval hatékonyabb online kárügyintézést

Az insurtech fejlesztések korábban csak az értékesítési oldalon voltak jelen a biztosítási szakmában. Az innováció mára elérte a kárrendezés területét is.

Újabb insurtech startupok a biztosítási piacon: cél a kárrendezés digitalizálása

Az elektronikus biztosításközvetítő oldalakat - ahol szinte az összes biztosító ajánlatából válogathatunk - már évek óta használjuk. De mi a helyzet akkor, ha kárbejelentésre kerül a sor?

IDŐJÁRÁS

KIEMELT

SOKAN OLVASTÁK...

LEGFRISSEBB

INTERJÚK