Címke: Gémesi Ferenc
Dilemma: Csak addig ügyfél az ügyfél, amíg megköti a biztosítását?
A világon mindenhol egyre több termék és szolgáltatás értékesítése terelődik át az online csatornákra. Hazánkban a közvetítői szektorban már több mint egy évtizede elfogadott, sőt teljesen természetes az integrált biztosítási díjösszehasonlító rendszerek használata.
A biztosításközvetítők életében egyre nagyobb szerep jut az informatika különféle aspektusainak
“Hogyan tovább a 21. sz. biztosítási piacán?” címmel rendezett szakmai konferenciát októberben a hazai biztostásközvetítői szakma piacvezető IT támogató cége, az SK Trend Kft. A Kinnarps House-ban megtartott egésznapos rendezvényen száznál is több szakember vett részt, az előadók között képviseltette magát az UNION, az UNIQA, valamint a Signal Iduna Biztosító is.
A kárrendezés digitalizációja – workshop biztosítási tanácsadóknak
Az insurtech forradalom az értékesítés területét már korábban elérte a biztosítási szakmában, most a kárrendezés van soron.
A gépjárműkárok mellett másfajta károkat is bejelenthetünk elektronikusan
Lassan egy hónapja, hogy elindult a MABISZ által a gépjárműkárok bejelentéséhez fejlesztett okostelefonos alkalmazás, azonban nem ez az egyetlen megoldás a piacon, amivel elektronikusan károkat jelnethetünk be.
Egyre többen választják a hagyományosnál jóval hatékonyabb online kárügyintézést
Az insurtech fejlesztések korábban csak az értékesítési oldalon voltak jelen a biztosítási szakmában. Az innováció mára elérte a kárrendezés területét is.
Újabb insurtech startupok a biztosítási piacon: cél a kárrendezés digitalizálása
Az elektronikus biztosításközvetítő oldalakat - ahol szinte az összes biztosító ajánlatából válogathatunk - már évek óta használjuk. De mi a helyzet akkor, ha kárbejelentésre kerül a sor?