Kövesse Facebook oldalunkat!

Az értékesítési idő növekedése az ingatlanpiacon a paneleknél érezhető a leginkább, de erős a családi házaknál is, miközben alig érezhető a téglalakásoknál – közölte országos felmérése alapján az Otthon Centrum.

A féléves adatok alapján a panellakások átlagosan 79 nap alatt kelnek el, ami három héttel haladja meg az egy évvel ezelőtti adatokat. A családi házak idei, 150 napos értékesítési ideje két héttel hosszabb a tavalyinál. A legjobban a téglalakások tartják magukat, értékesítési idejük két nappal 93 napra emelkedett.

A paneleknél az eladáshoz szükséges idő Budán 72 nap, a régió központokban 73, az agglomerációban és a kisebb településeken 90 nap volt.

A használt házak értékesítése az első fél évben Budán 114, külső Pesten és Pest vármegyében 140 napot igényelt, a vidéki városokra az országos átlag volt a jellemző, míg a kisebb településeken a 160 napot is meghaladta.

A téglalakások a vármegyei jogú városokban adták el a leggyorsabban, 84 nap alatt. Budán, illetve a belvárosban azonban már 90 nap, a hat régióközpontban és a külső pesti kerületekben pedig 94 nap volt az átlagos értékesítési idő. A fővárosi agglomerációban 100, a kisebb városokban pedig már 110 nap kellett az ingatlan eladásához.

A 2000-ben alapított Otthon Centrum csaknem 190 irodával és teljes országos lefedettséggel rendelkező ingatlanközvetítő hálózat. Az OC a Biggeorge Holding része, amelynek tagjai egyebek mellett az ingatlanfejlesztés, ingatlan alapkezelés és az ingatlanfinanszírozás területén tevékenykednek. Tavaly az OC többségi tulajdont szerzett az ingatlan – és hitelközvetítéssel foglalkozó Open House, valamint a lengyel Freedom Cégcsoportban.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...