Kövesse Facebook oldalunkat!

Legtöbbször utazási helyszínek, utazással kapcsolatos élmények szerepelnek a magyarok bakancslistájának élén, ugyanakkor a pénz, a család és az egészség is előkelő helyet foglal el a leginkább vágyott célok között – derült ki az apartman.hu megbízásából az NRC piackutató által készített reprezentatív kutatásból.

Az MTI-nek csütörtökön elküldött kutatás szerint 10 magyarból 4 készít bakancslistát. A hátralévő életben elérendő célokat, álmokat, vágyakat tartalmazó lista készítése gyakoribb a nők, a felsőfokú végzettséggel rendelkezők és a városiak körében.

A kutatás szerint a bakancslistával rendelkezők közel fele tervezi azt is, hogy 2023-ban legalább egy dolgot megvalósít vagy át fog élni a felsorolt célok, vágyak közül.

  • Az utazáson belül leggyakrabban valamilyen tengerpart szerepel a magyarok bakancslistájának élén, míg ezt egy amerikai út, illetve Egyiptom követi.
  • Sokan jelöltek meg egzotikus célpontokat is, mint Balit, Bora Borát, de akadt olyan válaszadó, aki a Holdra való eljutást határozta meg a legfontosabb célként.
  • A bakancslistával rendelkező magyarok közül minden 100. szerepeltette első helyen céljai között a Föld körüli utazást, de a sarki fény megtekintése is sokak számára egyike a legvonzóbb élményeknek.

Az anyagiak vonatkozásában a leggyakoribb vágy egy saját ház, vagy lakás megszerzése. Ezt követi az új autó vásárlása, a hiteltörlesztés lezárása, de szép számban akadnak olyanok is, akik a lottó 5-ös megnyerésére hajtanak.

Az egyéb célok között a házasság és a gyermekvállalás az egyik leginkább vágyott álom a magyarok bakancslistáján.

Nyitókép: Pexels

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...