A CIB Bank olasz anyavállalata, az Intesa Sanpaolo és a Generali partnerséget kötött a magyar piacon azzal a céllal, hogy megerősítse a bankbiztosítási tevékenységét az országban, és átfogó pénzügyi megoldást nyújtson a családok és a vállalatok számára.
Magyar leányvállalataik, a CIB Bank és a Generali Biztosító az ügyfelek növekvő érdeklődését, így az ebben rejlő piaci potenciált felismerve olyan helyi partnerséget hoztak létre, amely értéket teremt a CIB Bank üzleti hálózatára és a banki ügyféligények alapos ismeretére, valamint a Generali Biztosító biztosítási termékek fejlesztésében és kínálatában szerzett széleskörű tapasztalatára építve. Így egy olyan szolgáltatási modellt vezetnek be a magyar piacon, amely egy nemzetközi és helyi szintű szakértőkből álló, egységes csapat működésén alapul, azért, hogy az ügyfelek számára a legmegfelelőbb bankbiztosítási megoldásokat nyújthassák, valamint a kínált szolgáltatások minőségének folyamatos fejlődését lehetővé tegyék.
A partnerség a következő hónapokban új és átalakított biztosítási termékek formájában valósul meg, melyek először a CIB Bank fiókhálózatában, majd később a digitális csatornákon is elérhetőek lesznek.
A CIB Bank és a Generali Biztosító szakértelmének egyesítésével – anyavállalataink tekintélyes nemzetközi tapasztalatára támaszkodva – képesek vagyunk Magyarországon hozzáadott értéket teremteni ügyfeleink számára, és kimagasló színvonalú pénzügyi megoldásokat és felhasználói élményt kínálni részükre. Ez a megállapodás egy újabb lépést jelent a már meglévő partnerségünkben, hogy minél személyre szabottabb ügyfélélményt nyújthassunk a váratlan eseményekre való pénzügyi felkészülés során is.
– mondta Ákos Tamás, a CIB Bank lakossági üzletágának vezetője, a CIB Bank igazgatóságának tagja.
Stratégiai célunk, hogy ügyfeleink élethosszig tartó partnereivé váljunk, és ezzel a partnerséggel büszkén erősítjük meg kapcsolatunkat a CIB Bankkal, amely rugalmas megoldásokat kínál ügyfeleinek a magyar magánszemélyek, családok és vállalkozások további védelmére.
A termékportfoliót is úgy alakítottuk ki a Bankkal közösen, hogy a Bank ügyfelei megtalálják a megfelelő védelmet az élethelyzeteikre, értékajánlatunk beleilleszkedjen a Bank szolgáltatásaiba.
– mondta Márta Róbert, a Generali Biztosító értékesítési területért felelős igazgatósági tagja.
A bankbiztosítási tevékenység megerősítése érdekében a CIB Bank és a Generali Biztosító közösen létrehozták a „BE PROTECTED”, azaz ’Légy védve’ elnevezésű kommunikációs keretrendszert, amely megerősíti azt az üzenetet, amiről a biztosítási védelem koncepciója szól és kihangosítja azt az értéket, vagyis a védelmet, amelyet a Bank ügyfelei számára ezek a termékek adhatnak.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.