Kövesse Facebook oldalunkat!

Az Allianz Hungária társadalmi küldetésének tartja a bizonytalanság felszámolását, nem csupán pénzügyi értelemben. A koronavírus-járvány hatására felgyorsult a digitalizáció, ami áthatja hétköznapjainkat, a társadalom új megoldásokra (például életkorukból adódóan) kevésbé affinis tagjai számára azonban nehézséget okozhat az új digitális eszközök használatának elsajátítása. Egyesek kifejezetten elzárkóznak az okoseszközök vagy az internet vívmányaitól, pedig a szolgáltatók által kínált, fejlett online lehetőségek az ő életüket is megkönnyíthetnék. Arról nem is beszélve, hogy ezek által akár szeretteikhez is közelebb kerülhetnek. Ki tudná jobban  támogatni digitális készségeik fejlődését, mint fiatal családtagjaik és ismerőseik? Az Allianz Digitális Mentor pályázata őket szólította meg.

Az Allianz Hungária jövőbiztosítóként az üzleti tevékenységén túlnyúlóan is felelősséget érez a társadalom szélesebb köréért, törődik a holnappal, és ezen belül az idősebb generáció digitális készségeinek fejlesztésével. A Digitális Mentor pályázattal célunk az volt, hogy minél többen megmutathassák: együttműködéssel, segítséggel nincs lehetetlen. Bízunk benne, hogy a pályázatra beérkező anyagok, amelyeket online felületeinken is megosztottunk, másokat is inspirálnak arra, hogy megismertessék az idősebb generációhoz tartozó családtagjaikkal, ismerőseikkel a digitális technológiák előnyeit és ösztönözzék őket az újfajta ügyintézési megoldások használatára.

– mondta Zsámboki Olívia a biztosító marketing és kommunikációs osztályának senior szakértője.

A jelentkezők feladata – a pályázat felhívása értelmében  – az volt, hogy egyetlen mondatban foglalják össze, mit tanítottak mentoráltjuknak, és illusztrálják egy fotóval, hogy milyen modern technológiai eszköz vagy szolgáltatás használatának elsajátításában segédkeztek. A pályázat 14 évnél idősebbeknek szólt, felső korhatár pedig nem volt, a biztosító alapvetően a közösségi média-felületein, és a Diák- és Ifjúsági Újságírók Országos Egyesületén keresztül szólította meg a potenciális digitális mentorokat.

A kiírás szerint a mentorok az év végéig jelentkezhettek, a több tucat pályázat között pedig zsűri alakította ki a rangsort. Az értékelés során a biztosító igazgatóságának vezetői, valamint a marketing és kommunikációs osztály szakértői a kreativitás, a humor, a beküldött fotó minősége, illetve az összhatás is hangsúlyos szempont volt, kiemelten fontosnak tartották, hogy a képek inspirálóan hassanak másokra is.

Az Allianz eredetileg egy győztes és egy különdíjas számára határozott meg díjakat (a fődíj egy Samsung Galaxy S21 okostelefon, a különdíj pedig egy Samsung Galaxy Tab S7 tablet), a rengeteg beérkező pályázat értékelése során azonban a zsűri úgy döntött, egy további különdíjast, és három „harmadik helyezettet” (akik egy-egy 50 ezer forintos MediaMarkt-vásárlási utalványt kaptak) is jutalmaz.

Nagyon sok színvonalas pályázat érkezett. Sok jó ötletet, ügyes megvalósítást és nem utolsó sorban szeretetteli törődést láttunk az értékelés során. Az Allianz Hungária számára hangsúlyos, hogy felelősségét ne csak pénzügyekben, hanem társadalmi kérdésekben is vállalja, mert egy olyan közös jövő kialakítása során, amelyben mindannyian élni szeretnénk, sok szempontból fontos egy partner, amelyre számíthatunk. A pénzügyi-biztosítási szektor szereplőinek megbízhatónak kell lennie, hiszen jelenleg a legtöbben rájuk bízzuk pénzünket, megtakarításainkat, járművünk, ingatlanunk értékének védelmét, családunk vagy épp saját magunk biztonságát. Fontosnak tartjuk, hogy mindannyian lépést tudjunk tartani a technológia vívmányaival, hogy segítsük egymást, hogy minél kevesebben  maradjanak ki a fejlődésből, a digitális megoldások használata ugyanis megkerülhetetlen. Így is épp elég tényező játszik közre abban, hogy egyes társadalmi csoportok hátrányba kerülnek, az Allianz Hungária pedig különböző programokkal, támogatásokkal tesz azért, hogy ezek hatását valamelyest mérsékelje.

– világított rá a Digitális Mentor alapötletének hátterére Dorn Gabriella az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetője.

A pályázaton Balajthy Boldizsár pályamunkája nyerte a fődíjat a zsűri egyhangú döntése értelmében. A képen a kompozíció, a színek, a szereplők arcai és tanulás öröme és folyamata is egyaránt visszaköszön. Bukovinszki Donát és Mitsányi Zsolt különdíjasok ugyancsak kreatív megoldásokkal pályáztak, Donátnál az érzelmek átadása, Zsoltnál pedig a humor és a benyújtott kép megvalósítása volt kiemelkedő. A tárgynyereményekkel díjazott mentorok február elején vették át jutalmukat az Allianz Hungária budapesti irodaházában.

Az Allianz Hungária a pályázat lezárultával sem feledkezik meg a Digitális Mentor kezdeményezésről. A biztosító keresi a lehetőséget és a formát arra, hogy minél szélesebb körben segítse elő a digitális megoldások használatát, ezzel is megakadályozva a társadalmi csoportok leszakadását.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...