Kövesse Facebook oldalunkat!

Biztonságosabbá teszi a digitális termékek, szolgáltatások vásárlását, hogy a vevőket januártól szigorúbb szabályok védik – közölte az EY pénteken az MTI-vel.

A nemzetközi tanácsadó hangsúlyozta, hogy jövőre a vevőknek több lehetőségük, a forgalmazóknak viszont ezzel együtt több kötelezettségük lesz. Biztosítaniuk kell például frissítéseket a digitális szolgáltatásokhoz akár teljes időtartamukra.

Az EY szerint ez főképp azoknak jelenthet gondot, akik mások szoftvereit értékesítik.

A szigorítás másik fontos része, hogy pontosan meg kell felelni a reklámban tett ajánlatoknak. Az eladó ennek megfelelően nem térhet el a hirdetésétől úgy, hogy az a vásárló számára kedvezőtlen legyen. A változások miatt szükség lehet a szerződési feltételek módosításaira is, amire a januári határidő miatt már csak néhány hetük maradt a kereskedőknek – tették hozzá.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...