Kövesse Facebook oldalunkat!

Az MNB 2019-ben hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díját, melynek keretében a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket díjazza. A 2021. évi Zöld Pénzügyek Díj egyik kategóriáját, a Zöld Biztosító és Pénztár Díjat az UNION Biztosító nyerte el. Almássy Gabriella a társaság elnök-vezérigazgatója osztotta meg gondolatait.

Az Union Biztosító erőfeszítéseit siker koronázta, úgy tűnik, megérte energiát fektetni a zöld pénzügyekbe. Milyen eredményeket sikerült elérni a fenntarthatóság területén?

Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a fenntarthatóság területén tanúsított erőfeszítéseinket ilyen nagyra értékelte a Magyar Nemzeti Bank.

Az UNION Biztosító fenntarthatósági politikájának öt alappillére mentén évről évre új aktivitásokkal kíván hozzájárulni egy felelősebb, zöldebb jövő építéséhez.

2021-es aktivitásaink közül kiemelném a két új, teljes körűen online befektetési alapokhoz kötött élet- és nyugdíjbiztosítási termékünket vagy az UNION Greentrends eszközalapunkat. Az eszközalap olyan befektetési forma, ahol az ügyfelek „zöld és/vagy „ESG” minősítéssel rendelkező kötvényekből és olyan vállalatok részvényeiből áll, melyek működésük során figyelembe veszik a fenntarthatóságot, környezetünk megóvását, tekintettel vannak tevékenységük társadalmi hatásaira és törekednek az etikus működésre.

KORÁBBAN ÍRTUK

Új szereplő a parketten: Belép a magyar tőzsdére a Vienna Insurance Group!

A Vienna Insurance Group AG Wiener Versicherung Gruppe (VIG) kérelmezte részvényeinek bevezetését a Budapesti Értéktőzsdére. A VIG (ISIN AT0000908504) részvényeit 1994 óta jegyzik a Bécsi Értéktőzsdén, 2008 óta pedig a Prágai Értéktőzsdén.

Lecsapott az MNB: 6 biztosító kapott fogyasztóvédelmi bírságot

A biztosítók döntően megfelelően alkalmazzák a tavaly életbe lépett új kárrendezési szabályokat, ezért csak kisebb hiányosságokat talált a jegybank;

A fenntarthatóság egyik lényeges pillére a nagyvállalatok ügyviteli folyamatainak digitalizációja. Hogy haladtak idén ezen a területen?

Az UNION Biztosító 2020-ban, 2021-ben is tovább dolgozott a digitalizációs folyamatain. Csak néhány mutatószám:

Nyolcszorosára emeltük a bankkártyás fizetések számát, 15%-al növeltük az online ügyfélkommunikáció arányát.

Dolgozunk továbbá az új online ügyfélszolgálatunk kialakításán, digitális kárrendezési folyamatainkon. A munka során nem papíralapú folyamatokat szeretnénk digitálisan leképezni, hanem innovatív hozzáállással, az egyszerűsítés szellemében még nagyobb ügyfélélményre törekszünk.

Ha már fenntarthatóságról van szó, ne feledkezzünk meg a nehéz sorsú emberekről sem. Hogyan segíti az Union Biztosító a hátrányos helyzetűeket?

De legalább olyan fontos számunkra a CSR programunk. Szeretnénk elősegíteni egy igazságos és méltányos társadalom kialakulását. Kiemelt figyelmet szentelünk a társadalmilag fontos ügyek felkarolásának. Az UNION Biztosító – alapítványi partnerei által – hosszú évek óta támogatja a hátrányos helyzetű gyermekeket és a kortárs képzőművészetet, valamint a fogyatékkal élő, hátrányos helyzetű fiatal felnőtteket – zárja gondolatait Almássy Gabriella

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...