A K&H családi vállalatok kiválósági díjra pályázó cégeket négy külön kategóriában díjazták, ám kiderült, hogy a cégek nem csak egy-egy területet kezelnek kiemelten. A nyertesek jellemzően nagy hangsúlyt fektetnek a stratégiájukra, de egyben ez is jelentette számukra a legnagyobb kihívást. A vírus miatt megváltozott piaci helyzet miatt ugyanis összhangba kellett hozniuk a taktikai lépéseket a hosszú távú stratégiájukkal, a rövid távú igényeket a családi jövőképpel.
Azok a cégek voltak előnyben, akik a családon belüli gyors döntéshozatalnak és a dolgozók átlagon felüli elkötelezettségének köszönhetően rugalmasan tudtak reagálni a piaci igényekre, de egyben hűek maradtak értékeikhez. Az is kiderült, hogy a pályázók legtöbbje csökkentette az ökológiai lábnyomát környezetbarát fejlesztései segítségével.
– fűzte hozzá Ékes Ákos, a K&H családi vállalatok központ vezetője.
A K&H családi vállalatok kiválósági díj 2021-es díjazottjai:
- „Innováció” kategória:
- Kon-Trade+ Kft.
- NASTE BAU Kft.
- „Sikeres hosszú távú stratégia” kategória:
- GIA Form Kft.
- „Társadalmi felelősségvállalás és környezetvédelmi fenntarthatóság” kategória:
- Wagner Solar Hungária Kft.
- Mystic Nails Hungary Kft.
- „Sikeres generációváltás” kategória:
- Trans-Sped Kft.
- Losonczi Innovation Kft.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.