A szentendrei áruháztűz megfékezése és az oltási munkálatok után a kutatómentők kutyás egysége átvizsgálta az épületet, és nem talált sérültet az üzlet maradványai között – mondta a Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság helyettes szóvivője csütörtökön az MTI-nek.
Darázs Ágnes közlése szerint megkezdődött a tűzvizsgálat, amely napokig is eltarthat.
- Szentendre város hivatalos oldala szerint az üzlet két munkatársát füstmérgezés gyanújával kórházba szállítottak, de komolyabb bajuk nem esett.
- A leégett épület közvetlen környékét lezárták, így a gyalogosforgalmat elterelik, de a parkolókat továbbra is lehet majd használni.
- A honlap beszámolt arról, hogy Szentendre polgármestere, Fülöp Zsolt a helyszínen beszélt az élelmiszerüzlet vezetőivel, akik arról biztosították, hogy az áruház valamennyi dolgozójának tudnak munkát biztosítani.
- A polgármester csütörtökre egyeztetést hívott össze az épület tulajdonosával, a Pikk-Terc Kft.-vel és az élelmiszerüzlet vezetőivel – tudatták.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!

A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN