Kövesse Facebook oldalunkat!

Egyedülálló, a belföldi nyaralás közben előforduló egészégügyi, a gépjárművel, kapcsolatos problémákra, sőt, az otthon maradt családtagokra és a  lakásra is vonatkozó komplex, egy hónapra is megköthető biztosítással lépett piacra az Europ Assistance Magyarország. A cég tavaly 256 ezer esetben sietett bajba jutott ügyfelei segítségére – áll az Europ Assistance Magyarország (EA Magyarország) pénteki bejelentésében.

Az Europ Assistance Magyarország a koronavírus okozta új helyzetre reagálva olyan terméket fejlesztett ki, amelynek alap koncepciója, hogy lefedjen minden olyan kockázatot, problémát, ami egy belföldi utazás során előfordulhat és megkeserítheti a nyaralást. Egyedi a termék abban a tekintetben, hogy nemcsak egy évre, hanem akár egy hosszabb nyaralás időtartamára, 30 napra is megköthető. Az utazással kapcsolatos már ismert kockázati tényezők – mint a baleset és az egészségügyi problémák – kiegészültek a COVID-19-re vonatkozó információk nyújtásával, illetve szükség esetén a teszt elvégzésének megszervezésével is. A csomaghoz poggyász- és felelősségbiztosítás is tartozik, az otthon maradottakat vészhelyzetben támogató segítségnyújtás, valamint – szükség esetén – gépjármű asszisztencia szolgáltatás is igényelhető.

A hazai lakosság többsége idén a belföldi nyaralás mellett teszi le a voksát, és a világ egyik legnagyobb asszisztencia szolgáltatójaként kiemelten fontos számunkra, hogy ügyfeleink a mostani helyzetben is a lehető legnagyobb biztonságban érezzék magukat.

– jelentette ki Kalmár László, az Europ Assistance Magyarországért is felelős régiós vezetője a termék bevezetésekor.

Hozzátette, az új termék abból a szempontból is fontos mérföldkő a cég életében, hogy az asszisztencia szolgáltatás mellett maga a biztosítási fedezet is az EA cégcsoport egyik tagjához, az Europ Assistance S.A. Irish Branch vállalatához kapcsolódik.  

Az Europ Assistance Magyarország 2019-ben összesen 256 ezer esetben nyújtott segítséget bajba jutott ügyfeleinek, . A legtöbbször valamely egészségügyi probléma esetén hívták a szolgáltatót: az összes megkeresés 55 százaléka, 140 ezer hívás érkezett valamely betegséggel, illetve balesettel kapcsolatos probléma miatt. Utazás, nyaralás közben történt váratlan esemény után a tavalyi évben 43 ezren tárcsázták az Europ Assiistance Magyarország call-centrét – ezek az esetek tették ki az összes hívás 17 százalékát. Az otthonnal, lakással kapcsolatos váratlan helyzetek – például csőrepedés, zártörés stb. – miatt közel 36 ezren telefonáltak, s az összes ügyfélhívás 14 százalékát az autós elakadással, műszaki problémával kapcsolatos telefonok jelentették.        

 Az Europ Assisztance Magyarország 2019-ben ünnepelte magyarországi jelenlétének 20. évfordulóját. A cég Magyarországon több mint 110 főállású dolgozót foglalkoztat, szolgáltató partnereinek száma meghaladja a kétezret.

Az Europ Assistance csoportról

Az 1963-ban alapított Europ Assistance a világ 208 országában 750 000 szolgáltatóból álló hálózattal és 37 segélyközponttal rendelkezik. A cégcsoport 300 millió ügyfél számára nyújt segítséget a nap 24 órájában, gépjárművel kapcsolatos probléma esetén, illetve utazási asszisztencia-szolgáltatással, idősek számára nyújtott segélynyújtással, telemedicine-, valamint lakás-asszisztencia-szolgáltatással. A világszerte 7530 dolgozót foglalkoztató cégcsoport a világ egyik vezető biztosítási csoportja, a Generali csoport tagja. Az Europ Assistance Magyarország 2018-ben ötödik alkalommal nyerte el a Business Superbrands díjat

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...