Kövesse Facebook oldalunkat!

A K&H Bankcsoport erős pénzügyi teljesítményt érte el 2019 első félévében, 26,3 milliárd forint adózás utáni eredménnyel zárva az időszakot, ami 9%-os éves növekedést jelent egyszeri tételektől tisztított, összehasonlító alapon. A K&H Biztosító 2019 első félévében 2,7 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el, ami éves összehasonlításban 19%-os növekedésnek felel meg. Augusztus 31-ig a K&H 29 milliárd forint babaváró hitelkérelmet fogadott be, továbbá júliusban mind a mobilbankon, mind az e-bankon keresztül közvetlenül is elérhetővé tette a teljesen online személyi kölcsön szolgáltatását.

Kilenc százalékot növekedett a K&H Bankcsoport, sokan élnek a babaváróval

A K&H Bankcsoport erős pénzügyi teljesítményt nyújtott 2019 első félévében, 26,3 milliárd forint nettó eredménnyel zárva az időszakot, ami 9%-os éves növekedésnek felel meg egyszeri tételektől tisztított, összehasonlító alapon. Az adózás előtti eredmény 31,1 milliárd forintot ért el. 

A gazdaság finanszírozásában betöltött szerepének részeként 2019 első félévében a K&H összesen 250 milliárd forint hitelt helyezett ki.

– mondta el David Moucheron, a K&H Csoport vezérigazgatója

  • Az új jelzáloghitel-kihelyezés éves szinten 20%-kal növekedett, míg a személyi kölcsönök tekintetében 44%-os volt az emelkedés. Mindkét adat felülmúlja a piac növekedését. 
  • A K&H bank 29 milliárd forint értékben fogadottt be babaváró hitelkérelmet augusztus 31-ig.
  • A lakossági megtakarítások 6%-kal növekedtek a K&H-nal idén a piaci 4%-kal szemben.
  • A MÁP+ értékesítések összege 100 milliárd forintot ért el augusztus 31-ig.

– tette hozzá David Moucheron.

David Moucheron, a K&H Csoport vezérigazgatója
David Moucheron, a K&H Csoport vezérigazgatója | Fotó: Kocsis Ferenc Árpád – bmag.hu

Digitális átalakulással törekednek az ügyfélkiszolgálás minőségének fejlesztésére

2019 első félévében a K&H továbbra is az ügyfélkiszolgálást helyezte figyelme középpontjába, és folytatta digitális átalakulását, hogy még egyszerűbb és gördülékenyebb pénzügyi szolgáltatásokat kínálhasson ügyfeleinek. Ennek eredményeképpen:

  • Júliusban a K&H mind a mobilbankban, mind az e-bankban bevezette a teljesen online személyi kölcsön szolgáltatását, amely 3 adat megadásával, 4 lépésben és akár 5 perc alatt folyósítja a kölcsönt. 
  • A K&H 430 000 digitálisan aktív ügyféllel rendelkezik, ami éves összehasonlításban 20%-os növekedésnek felel meg.
  • 500 000 ügyfél már rendelkezik biometrikus profillal, amely lehetővé teszi számukra a dokumentumok elektronikus aláírását és tárolását. Ez a szám fél év alatt közel megháromszorozódott.

Elismerések a K&H Bankcsoportnak

Az Euromoney negyedik alkalommal is a K&H-nak ítélte a „Magyarország legjobb bankja 2019” díjat, a Randstad a pénzügyi szektor „Legvonzóbb Munkaadója” míg a Magyar Nemzeti Bank a „Zöld Bank” elismerésben részesítette a bankot.  

Ezek a díjak tükrözik azokat az erőfeszítéseket, melyeket kollégaink tesznek nap mint azért, hogy folyamatosan javítsák ügyfeleink kiszolgálását.

– jelentette be David Moucheron, a K&H Csoport vezérigazgatója.




Modernizálják a K&H Biztosító back-office folyamatait

2019 első félévében az adózás utáni eredmény éves összehasonlításban 19%-kal növekedett, és elérte a 2,7 milliárd forintot.

Nik Vincke, a K&H Biztosító vezérigazgatója | Fotó: Kocsis Ferenc Árpád – bmag.hu
  • A nem-élet üzletág díjbevétele 26,9 milliárd forint volt, ami a tavalyi év azonos időszakához képest 32%‑os emelkedést mutat.
  • Az életbiztosítási üzletág erős üzleti teljesítményt nyújtott a rendszeres, befektetési egységhez kötött (unit-linked) biztosítások (nyugdíjbiztosítással együtt) 44%-os éves növekedésével, valamint az egyedi kockázati termékek esetében a 23%-os éves emelkedéssel.
  • Az év első felében egy robotizált folyamatot vezettek be az ismétlődő adminisztratív feladatok automatizálására.

 A robotizált megoldás naponta közel ezer tranzakciót hajt végre. Ez a folyamat több mint egymillió ügyfelünk számára tovább növeli szolgáltatásunk minőségét és sebességét.

– magyarázta Nik Vincke, a K&H Biztosító vezérigazgatója.

A hazai piac második legnagyobb szereplője

Gombás Attila, a K&H Csoport pénzügyi vezetője elmondta: A bank mérlegfőösszege idén az első fél év végén a tavaly június végihez képest egy százalékkal csökkent, 3199 milliárd forintot tett ki. Hozzátette:

 A K&H a második legnagyobb szereplő a mérlegfőösszeget, és az ügyfélvolumeneket tekintve a magyar pénzpiacon.

Az ügyfélbetétek az idei első fél év végén a bázishoz képest 2 százalékkal nőttek, és 2380 milliárd forintra rúgtak, míg az ügyhitelek 6 százalékkal emelkedve 1548 milliárd forintra nőttek, a befektetési alapok állománya 2 százalékkal 824 milliárd forintra emelkedett. 

Gombás Attila közölte: a hitel/betét arány a tavaly első féléves 62,7 százalékról 65,4 százalékra javult.

Gombás Attila, a K&H Csoport pénzügyi vezetője
Gombás Attila, a K&H Csoport pénzügyi vezetője | Fotó: Kocsis Ferenc Árpád – bmag.hu.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...