Kövesse Facebook oldalunkat!

Elindult a „kék-sárga” baleseti bejelentő egységes digitális verziója, amelynek segítségével mostantól az Allianz ügyfelei gyorsan, egyszerűen online, okostelefonról is intézhetik KGFB-hez kapcsolódó kárbejelentésüket. A MABISZ által üzemeltetett applikáció fejlesztésében több biztosító vett részt, az Allianz Hungária szakemberei azonban kiemelkedő részt vállaltak a szektor szinten is példaértékű együttműködésben.
 

A cég oroszlán részt vállalt a fejlesztésben

Jelentős mérföldkövet jelent a kárrendezési folyamat digitalizálásában az új E-kárbejelentő alkalmazás, amely a hagyományos „kék-sárga” nyomtatvánnyal egyenértékű, azonban pontosabb, szakszerűbb, gyorsabb és teljesen papírmentes kárrendezési folyamatot tesz lehetővé a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással rendelkező ügyfelek számára. Az applikáció online, illetve okostelefonról Android és iOS operációs rendszereken is elérhető.

Sok múlik a helyes kitöltésen

Gépjárműbalesetet követően sok múlik a kék-sárga színű baleseti bejelentő pontos kitöltésén, mivel a biztosítók többek között az ott megadott adatok, leírás és vázlatrajz alapján döntik el, hogy ki volt a felelős a balesetért. Azoknak akik a papíralapú baleseti bejelentő helyett az E-kárbejelentőt használják, a káreseményt követően nem kell jelentkezniük a biztosítójuknál, hiszen az adatok kitöltése, és a felek aláírása után a bejelentés automatikusan jut el a MABISZ-hoz majd utána a károkozó biztosítójához, így az Allianzhoz is.

Az utóbbi éveket tekintve jelentős mértékben megnőtt azon ügyfeleink száma, akik az online lehetőségeket kihasználva, a digitális csatornákat részesítik előnyben. Bízom benne, hogy elégedettek lesznek, hogy néhány érintéssel még a korábbinál is gyorsabban és egyszerűbben intézhetik kárbejelentésüket okos eszközeikről.

– mondta Kisbenedek Péter az Allianz Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója, valamint a MABISZ digitalizációs projektjének szakmai szponzora.

Allianz ügyfelei fogják legnagyobb számban használni az új KGFB kárbejelentési csatornát

A gyorsabb KGFB kárbejelentés és kárügyintézés előnyeit sokan megtapasztalhatják majd az E-kárbejelentő applikáció segítségével az Allianz ügyfelei közül, hiszen mind díjbevétel, mind szerződésszám tekintetében a társaság piacvezető a hazai biztosítási piacon.

Az ügyfélállományunk és piaci részesedésünk egyeránt dinamikusan bővül, a KGFB-ből számazó díjbevételünk 2017-ben meghaladta a 36 milliárd forintot, és így a teljes piac közel 25 százalékát tudhattuk magunkénak.

– tette hozzá Kisbenedek Péter.




Száznál is többen vettek részt a projektben

Nikovics Éva – Allianz

Nikovics Éva, az Allianz Hungária Zrt. HR és Digitalizációért felelős igazgatója – az E-kárbejelentő projekt operatív vezetője – kiemelte, hogy a fejlesztés szoros együttműködést igényelt a tagbiztosítóktól, a projektben több mint száz biztosítási szakember dolgozott termék, kárrendezési, jogi és IT területekről.

A fejlesztési folyamat során a MABISZ, valamint a munkában kiemelkedő részt vállaló szakembereink az ügyfelek érdekeit maximálisan szem előtt tartották. 

Az alkalmazásba mindent beépítettek, ami a gyorsabb, pontosabb és egyszerűbb KGFB kárbejelentést és ügyintézést szolgálja.

Meg lehet többek közt adni például a kárszakértés földrajzi helyét is, ahol a kárszakértő szükség szerint személyesen elvégzi a gépjármű kárfelmérését. További előnyök közé tartozik az is, hogy a digitálisan beérkező kárbejelentéseket az Allianz Call Centere kiemelten kezeli.

– tette hozzá Nikovics Éva, akit a MABISZ az év végén szakmai díjjal is kitüntetett a projekt megvalósulásában vállalt szerepéért.

Érdemes figyelni az email fiókokat

Az Allianz KGFB szerződéssel rendelkező ügyfelei a következő hetekben elektronikusan kapják meg a biztosított gépjármű adatait tartalmazó egyedi QR kódjukat, amelyet beolvasva az E-kárbejelentő alkalmazásba, digitálisan előtölthetik az ügyféladataikat, ezzel is egyszerűsítve a kárbejelentést. E-kárbejelentő letöltése:

Web: e-kar.hu

Allianz - google-playAllianz - app-store

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...