Kövesse Facebook oldalunkat!

A világklasszis sportolók életében a dobogós helyezéshez – a különféle technikák mellett – kulcsfontosságú az edzők által nyújtott támogatás. Azok a pénzügyi és biztosítási tanácsadók, akik már régebb óta foglalkoznak személyiségfejlesztéssel, jól tudják, hogy a célok helyes kiválasztásának a későbbi sikerekben oroszlánrészük van. De vajon mit tehetünk biztosítási tanácsadóként, ha szeretnénk a célok kitűzésében és megvalósításában edzeni magunkat? A Siker Mesterkurzuson többek között ez is kiderül majd – mondják a szervezők. 

Hogyan találhatjuk meg életcélunkat biztosítási tanácsadóként?

Az a tapasztalatom, hogy semmiben sem lehet igazán nagy, kiemelkedő sikereket elérni, ha nem tanulunk meg hosszú távon gondolkodni és tervezni. Hatványozottan igaz ez a biztosításközvetítői szakmára is, ahol leendő ügyfeleinknek hosszú éveken át leszünk majd támogatói. Az Y generáció körében népszerű „jobhopper” hozzáállás – az egyik állásból több pénzért a másikba ugrálás – hosszú távon itt biztosan nem vezet sikerhez. Ahogy az ügyfeleinknek is vannak rövid, közép és hosszútávú céljai – munkánk fontos része, hogy ebben edukáljuk is őket –  úgy nekünk, tanácsadóknak is fontos tudnunk, hogy hova is szeretnénk tartani. Néha félünk nagy célokat kitűzni, pedig ahogy azt a mondás tartja: „Célozz a Holdra és ha még el is buksz, a csillagok közé fogsz esni”- magyarázza Király Márti a Siker Mesterkurzus hazai nagykövete.

Szokásaink hatalma

Nem tudod, hogy mit nem tudsz – tartja a híres mondás, így vagyunk a szokásainkkal is. Míg egyik szokásunkat ismerjük, addig másikról nem is veszünk tudomást. Vannak olyan szokásaink, amelyek közelebb tudnak minket vinni a céljaink megvalósításához, de az is előfordulhat, hogy hátráltatnak minket.

Vajon melyek azok a szokások, amelyekkel el tudjuk érni jól kitűzött céljainkat? A helyzet az, hogy sokszor előfordul, hogy újra kell építsük a saját gondolkodásmódunkat annak érdekében, hogy új szokásokat tudjunk kialakítani, hogy akár egy életre megváltozzon a viselkedésünk, így könnyebben érhessük el céljainkat és legyünk sikeresebbek a szakmában és a magánéletben is.

A híres SMART célok egy kicsit másképpen

Ha már a céloknál tartunk, akkor sokak számára cseng ismerősen a „Specific – Measurable – Attainable – Realistic – Timely” szavakból összerakott elméleti modell. Sandro Forte szerint eljött az ideje egy kiadós „faceliftnek” a SMART modell tekintetében. A kezdőbetűket megtartva, az eredeti szavakat újakra cserélve egy sokkal motiválóbb – a tanácsadók gondolatvilágához is jobban illeszkedő – formulát fog a Siker Mesterkurzuson bemutatni a résztvevők számára. Az R betűt például kicserélhetjük Realistic helyett a Ridiculous-ra – vagyis nevetségesre. A mércénket ne tartsuk alacsonyan, merjünk a „Holdra célozni”. Amikor először megfogalmaztam magamnak – mondja Király Márta- , hogy egyszer szeretnék oda eljutni, hogy több ezer ember előtt tarthassak előadást, akkor az még igencsak nevetségesnek tűnt, ám 2018-ban mégis megvalósult.

Magyarországra jön a Siker Mesterkurzus: nyitott tréninget tart Sandro Forte, a világ vezető biztosítási trénere

Sandro Forte

Ha kíváncsi vagy rá hogyan tudnál még sikeresebb, hatékonyabb lenni, mint biztosítási tanácsadó, ha szeretnél többet megtudni arról, hogyan sikerült Király Mártinak túljutni egy burnouton és mára az egyik legsikeresebb női tanácsadóvá válni a szakmában, akkor gyere el február 4-5-én a budapesti Siker Mesterkurzusra! A részletekért kattints ide

A tréningen azt is megtudhatod, hogy a tanultakat hogyan lehet a leghatékonyabban átültetni a gyakorlatba, hogyan működnek a különféle sikertechnikák a hazai piacon. A Siker Mesterkurzuson Sandro Forte szavait Király Márti fogja tolmácsolni és számos praktikus  tapasztalatot fog megosztani a különböző ötletekkel, módszerekkel kapcsolatban.

És ha mindez nem volna elég, Sandro Forte garanciát vállal és ad arra, amit tanít. Ha a képzést követő 90 napban mindent alkalmazol és nem növekedik a teljesítményed 30 %-al, akkor visszakapod a befizetett részvételi díjat!

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...