A hazai 18-59 éves internetező lakosság fele sportol valamilyen rendszerességgel az NN Biztosító reprezentatív kutatása szerint. Annak ellenére azonban, hogy népszerűek a hagyományos és extrémsportok, szabadidős tevékenységek, a hazai balesetbiztosítások száma folyamatosan csökken. Erre a kihívásra adhat választ a protect.me csoportos élet-és balesetbiztosítás, amely on-demand elven, mobilapplikáción keresztül működik, és akár egy órára is megköthető.

Futni és úszni szeretnek leginkább a magyarok

A 18 és 59 év közötti internetező lakosság 51 százaléka sportol valamilyen rendszerességgel, 69 százalék pedig legalább alkalmanként választja az aktív pihenés valamely formáját szabadidejében – ezt állapítja meg az NN Biztosító a magyar lakosság sportolási szokásairól készített reprezentatív kutatása. A népszerűségi listát a futás vezeti: a válaszadók 20 százaléka szavazott erre, míg az úszásra 17, a konditermi edzésre 12 százalék esküszik. A legnépszerűbb, könnyen elérhető sportokat valamilyen gyakorisággal űzők 10 százaléka naponta, 40 százaléka hetente többször, 19 százalékuk pedig hetente hódol a kiválasztott tevékenységnek. Emellett 15 százalék szokott valamilyen rendszerességgel extrémsportot űzni, ami főként a fiatalabbak körében jellemző: a 18-29 évesek 25 százaléka próbált már ki ilyen aktivitást.

Egyre kevesebb az életbiztosítások száma

A kutatásból az is kiderül, hogy a megkérdezettek 65 százalékának volt már valamilyen kisebb balesete, balesetbiztosítási fedezetről pedig a valamilyen sportot űzők 63 százaléka gondoskodott. Utóbbi azonban magába foglalja a bankkártyákhoz és egyéb biztosításokhoz kapcsolódó balesetbiztosítási elemeket is. A legtudatosabbnak az extrém- és a tömegsportot űzők mutatkoznak ezen a téren, akik körében 66, illetve 63 százalék köt biztosítást, ám az aktív kikapcsolódást keresők (61%) sem maradnak el nagyon mögöttük. Annak ellenére, hogy népszerűek a különféle szabadidős aktivitások, a Magyar Nemzeti Bank statisztikái szerint negyedévről negyedévre kevesebb a balesetbiztosítások száma: a szerződésszám 2018-ban már alig haladta meg a 600 ezret.

A biztosítási tudatosság és kedv erősítése érdekében olyan igényre szabott, a fiatalabb generációk elvárásaihoz alkalmazkodó megoldásokat kell kidolgoznunk, amelyek gyorsan, egyszerűen és lehetőleg digitálisan, telefonról irányíthatóak. Erre épül az on-demand, vagyis igényalapú biztosítások koncepciója, amely szolgáltatásokat elegendő csak a használat idejére bekapcsolni és fizetni.

– fogalmazott Sztanó Imre, az NN Biztosító elnök-vezérigazgatója.

Az on-demand biztosítások iránti igényt támasztja alá, hogy az NN Biztosító, a protect.me bevezetését megelőző igényfelmérésében megkérdezettek 52 százaléka találta vonzónak a használatarányos biztosítási díj-fizetést.

150 féle aktivitáshoz nyújt biztosítási fedezetet

A protect.me júliusi végi indulása óta már több ezer telefonon található meg az alkalmazás, és a csoportos élet-és balesetbiztosításhoz is egyre több felhasználó csatlakozik biztosítottként. A protect.me csoportos élet-és balesetbiztosítás közel 150 aktivitáshoz nyújt biztosítási fedezetet, amelyek közül a futáshoz, valamint a kerékpáros- és autós közlekedéshez választják leggyakrabban a szolgáltatást.

  • Az applikáció csoportos élet- és balesetbiztosítás “on-demand” elven működik, azaz a felhasználó számára releváns biztosítási csomagot elég arra az időszakra aktiválni, amikor ténylegesen szükség van rá, és fizetni is csak az aktív időszakra kell mobil bankkártyás fizetéssel.
  • Az applikáción keresztül a biztosítási védelmet egyszerűen és gyorsan be lehet kapcsolni, és pár percen belül alacsony díjért biztosítottá válhat a felhasználó.
  • Az ügyfelek szempontjából a protect.me biztosítás egyik legnagyobb előnye a gyors csatlakozás mellett a kedvező ár, egy óra díja ugyanis 79 forinttól 399 forintig terjedhet a biztosítási csomagtól függően, ráadásul az első használat díját 500 forintig az NN Biztosító állja.

A felhasználói szokások még alaposabb megismerésével az NN Biztosító még fokozottabban lesz képes támogatni az egészséges, aktív életmódot, az életminőség javítását.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...