2015 és 2016 után, az Allianz Hungária Zrt. 2017-ben is indult a Netrisk.hu által harmadszorra meghirdetett Év Ügyfélbarát Biztosítója közönségszavazásán. Közel 40 ezer ügyfél, mintegy 280 ezer értékelése alapján az Allianz harmadik egymást követő évben végzett a dobogón az ügyfélközpontúság terén élenjáró biztosítók között a nagy biztosítók kategóriájában.
Ez is érdekelheti:
A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, hanem a kérdések egyaránt külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre is. Emellett a válaszadók az adott biztosító termékkínálatának, illetve ügyfélkezelésének fejlődését is véleményezhették.
„Nagy örömünkre szolgál és megtisztelő a számunkra, hogy az ügyfélközpontúság terén végzett törekvéseink valódi értéket teremtenek az ügyfeleink részére. Ezt tükrözi az Év Ügyfélbarát Biztosítója szavazáson való folyamatos dobogós helyezésünk és a 2017-es ezüstérmünk”
– mondta Kisbenedek Péter elnök-vezérigazgató a díj kapcsán, arra is utalva, hogy a felmérésben résztvevő ügyfeleink 2017-ben a termékkínálatunkkal, a személyes, telefonos, és online ügyfélkiszolgálásunkkal és az ügyfél – kommunikációval voltak a legelégedettebbek.
Ez is érdekelheti:
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.