Kövesse Facebook oldalunkat!

2015 és 2016 után, az Allianz Hungária Zrt. 2017-ben is indult a Netrisk.hu által harmadszorra meghirdetett Év Ügyfélbarát Biztosítója közönségszavazásán. Közel 40 ezer ügyfél, mintegy 280 ezer értékelése alapján az Allianz harmadik egymást követő évben végzett a dobogón az ügyfélközpontúság terén élenjáró biztosítók között a nagy biztosítók kategóriájában.

Ez is érdekelheti:

A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, hanem a kérdések egyaránt külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre is. Emellett a válaszadók az adott biztosító termékkínálatának, illetve ügyfélkezelésének fejlődését is véleményezhették.

„Nagy örömünkre szolgál és megtisztelő a számunkra, hogy az ügyfélközpontúság terén végzett törekvéseink valódi értéket teremtenek az ügyfeleink részére. Ezt tükrözi az Év Ügyfélbarát Biztosítója szavazáson való folyamatos dobogós helyezésünk és a 2017-es ezüstérmünk”

– mondta Kisbenedek Péter elnök-vezérigazgató a díj kapcsán, arra is utalva, hogy a felmérésben résztvevő ügyfeleink 2017-ben a termékkínálatunkkal, a személyes, telefonos, és online ügyfélkiszolgálásunkkal és az ügyfél – kommunikációval voltak a legelégedettebbek.

Ez is érdekelheti:

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...