Kövesse Facebook oldalunkat!

A Vienna Insurance Group adózás előtti nyeresége tavaly 443 millió euróra emelkedett, 8,8 százalékkal nőtt egy év alatt – tájékoztatta az MTI-t a cégcsoport csütörtökön.

A biztosító díjbevétele 3,7 százalékkal 9,4 milliárd euróra nőtt 2017-ben

A biztosító a prémium életbiztosítási üzletágat leszámítva minden területen díjbevétel növekedésről számolt be. Kiugróan emelkedett a díjbevétel Szlovákiában (10,6 százalékkal), Magyarországon (10 százalékkal), Bulgáriában (9,8 százalékkal), Lengyelországban (8,2 százalékkal) és Csehországban (4,9 százalékkal).

A Vienna Insurance Group díjbevétele Magyarországon tavaly 246,7 millió eurót tett ki. A biztosító adózás előtti eredménye ugyanakkor 2017-ben jelentősen, az egy évvel korábbihoz képest 3,8 millióról 2,1 millió euróra csökkent.

Elisabeth Stadler, a Vienna Insurance Group vezérigazgatója az előzetes eredmények bemutatásakor a sajtóközlemény szerint elmondta, 1989 után az első osztrák vállalatok között azért nyitottak a kelet-közép-európai országok piacai felé, hogy ott tartós tevékenységet folytassanak.

Ez is érdekelheti:

Tudatosan támogatják a helyben megvalósuló vállalkozói szemléletet – hangsúlyozta a vezérigazgató utalva a cégcsoport Agenda 2020 intézkedési tervére.

A kedvező tavalyi adatoknak köszönhetően a cégcsoport részvényenként 90 centre emelte osztalékfizetési javaslatát, ami több mint tíz százalékkal magasabb az egy évvel korábbinál.

A cégcsoport 25 országban van jelen, 25 ezer embert foglalkoztat; saját bevallása szerint piacvezető Ausztriában és a kelet-közép-európai régióban egyaránt.

Ez is érdekelheti:

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...