Kövesse Facebook oldalunkat!

Budapesten átlagosan 30-60 nap alatt talál gazdára egy eladó ingatlan, de ha odafigyelünk a részletekre, akár két héten belül is értékesíthetjük a lakásunkat. Ingatlan eladásakor az újdonság ereje mindig óriási előny, ezért különösen fontos, hogy miként visszük piacra a lakást – Hívta fel a figyelmet Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa.

Jól válasszunk ingatlanost

Érdemes olyan ingatlanközvetítővel dolgozni, akinek sok együttműködő partnere van, jó a háttere, rugalmas és gyorsan tud mindenre reagálni, tanácsolta Gadanecz Zoltán. Cége Magyarországon az összes hirdetőportállal leszerződött, ha egy ügyfél Happy típusú szerződést köt velük, a hirdetés minden oldalon azonnal, egyszerre jelenik meg.

„Aki éppen abban a pillanatban szeretne lakást vásárolni, egy héten belül látni fogja, hogy van egy ilyen ingatlan a piacon. Az ügyfelek hírlevelet kapnak, szóban is felhívjuk az újdonságokra a figyelmüket, így sok ezer emberhez eljut az ajánlat”

– fogalmazott a szakértő.

Onnan lehet tudni, hogy jó az árazás, hogy a megjelenést követő héten kirobbanó az érdeklődés

Tapasztalataik szerint, ha az ingatlant sikerül jól beárazni, a rákövetkező héten kirobbanó érdeklődésre lehet számítani. Amennyiben az árazás nem elrugaszkodott, könnyen megúszható az alku és az sem elképzelhetetlen, hogy az ingatlan a hirdetésben szereplőnél magasabb áron keljen el. Ennek feltétele, hogy a tulajdonos jól reagálja le az ajánlatokat.

„Az már a következő lépés, hogy a teljes vételár hogyan kerül kifizetésre, de így reálisan két héten belül megegyezés is történhet, az adásvételi szerződést alá is írhatják a felek

– tette hozzá Gadanecz Zoltán, jelezve, hogy Budapesten jellemzően egy-két hónap alatt szoktak elkelni a lakások.




Több szem többet lát, szűrni kel az ügyfeleket

Hangsúlyozta, fontos, hogy az ingatlant minél több kolléga lássa, akik meglévő és konkrét ügyféladatbázissal rendelkeznek, ugyanis ebből tudnak meríteni, úgynevezett szűrt ügyfelet hozni. Vagyis olyan vásárlójelöltet, akiről tudjuk, hogy hol keres, milyen típusú és elrendezésű ingatlanra van szüksége, mik a főbb elvárásai és nem utolsó sorba, akinek ismert a financiális helyzete is.

Így amikor egy friss ingatlan bekerül a rendszerbe, csak azok az ügyfelek értesülnek a hirdetésről, akik olyat vagy közel hasonló ingatlant keresnek.

Ezzel a tulajdonosnak és a vevőjelölteknek is időt, energiát és pénzt tud spórolni az ingatlanos szakember.

Ezeket az ingatlanokat keresik a leginkább

Arra a kérdésre, melyek a legkönnyebben eladható ingatlantípusok, a GDN Ingatlanhálózat tulajdonosa úgy felelt, hogy a társasházakban lévő lakások, melyekből sok van, legyen az panellakás vagy újépítésű.

„Jellemzően a kétszobás, amerikai konyhás nappalival ellátott ingatlanokat keresik. Ezek jó befektetések, mert könnyen értékesíthetőek, mindig forgalomképesek. A kirívóan nagy alapterületű ingatlanok ugyanakkor nehezebben találnak gazdára, mert azokra egyedi ügyfelet kell találni, aki beleszeret és értéknek érzi. Fontos, hogy ezek fizikailag nem meghatározható paraméterek, inkább érzelmi oldalról megközelíthetők”

– zárta szavait Gadanecz Zoltán.

Fotó: Freepik

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...