Barion Pixel
31.9 C
Budapest
- 2022. augusztus 14.
/  Marcell
Kezdőlap Címkék Kutatás

Címke: kutatás

Generali Előrelátók: Fiatalok és az öngondoskodás, avagy milyennek látja a jövőt az Y generáció?

Szinte naponta jelennek meg a borúlátó előrejelzések és elemzések a hazai nyugdíjrendszer jövőjére vonatkozóan: miközben a magyarok továbbra is sereghajtók a megtakarításban, főként, ha az időskorukról van szó. De mi a helyzet az Y generáció tagjaival? - írta a Generali Előrelátók blog.

Kiköltekeztünk? Csökkent a háztartások megtakarítási kedve a harmadik negyedévben

Az előző negyedévhez képest harmadával, az egy ével korábbihoz viszonyítva 14 százalékkal 681 milliárd forintra csökkent a háztartások pénzügyi megtakarításai a harmadik negyedévben - derül ki a Magyar Nemzeti Bank (MNB) szerdán közzétett előzetes adataiból.

K&H Kutatás: Így készültek a nagyvállalatok a negyedik hullámra

A nagyvállalatok már az ősz elején tudatosan készültek a járvány negyedik hullámára. Az egészségügyi kockázat csökkentése érdekében szinte minden nagyvállalat tervezett valamilyen intézkedést.

Schaub Erika: Élethelyzethez alakítható pénzügyi termékekre van szüksége az Y-osoknak

Hazánkban is egyre égetőbb kérdéssé válik a lakosság megtakarítási hajlandósága, hiszen a népesség öregedésével egyre nehezebben tartható fenn nyugdíjrendszerünk, miközben a magyarok csupán ötöde tesz félre idős korára.

NN Biztosító: Van, amit a bezártságnál is rosszabbul éltünk meg a járvány alatt

A kimozdulás, a személyes szabadság, a találkozások korlátozottsága – mindez erőteljesen rányomta a bélyegét a lakosság közérzetére, a legrosszabbul azonban a bizonytalanságot, a jövő kiszámíthatatlanságát tűrtük a harmadik hullám idején.

Döbbenet: Életveszélyes helyzetekben is vásárolunk online, van aki a WC-n ülve shoppingol

Az emberek 54 százaléka ugyanolyan gyakorisággal, majdnem 40 százaléka sűrűbben fog online vásárolni az idén a tavalyi rekordévhez képest - derül ki a Mastercard támogatásával készült Fizetési Élmény Riportból.

Nők és a reggeli: Egy vegán cég átfogó felmérése a hölgyek étkezési szokásairól

A magyar nők az ajánlottnál kevesebb időt fordítanak reggelizésre, s bár a legtöbben az egészséges és finom reggeliket keresik, „az élet többnyire közbeszól” - derült ki a Viblance közvélemény-kutatásából, amiben a reggelizési szokásokra és annak minőségére voltak kíváncsiak.

Cardif Biztosító: Többet is áldoznénk a munkahelyük megtartásáért

A munkahelyük megtartása érdekében a magyar dolgozók 68 százaléka hajlandó a saját költségén is tovább képezni magát, 66 százalékuk vállalna fél órával több utazást is ezért, 2019 decemberében ezen hajlandóságuk 33, illetve 19 százalékponttal kisebb volt

Tavaly decemberben 11 százalékkal esett az albérletek havi díja éves összevetésben

Tavaly decemberben az albérletárak országosan 1,3 százalékkal mérséklődtek novemberhez képest, az egy évvel korábbi bérleti díjakkal összehasonlítva pedig 11 százalékos volt a csökkenés - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) és az ingatlan.com lakbérindexéből.

Allianz: Új kihívások határozhatják meg a biztosítási piacot 2021-ben

A kockázati sorrend változása, az ügyintézés átalakulása, és a fenntarthatósági követelmények határozhatják meg idén a biztosítási piacot világszerte - közölte az MTI-vel az Allianz Hungária kedden.

IDŐJÁRÁS

KIEMELT

SOKAN OLVASTÁK...

LEGFRISSEBB

INTERJÚK