Barion Pixel
22.2 C
Budapest
- 2025. április 21.
/  Konrád
Kezdőlap Címkék Kutatás

Címke: kutatás

8,8 százalékkal nőtt az online kiskereskedelem bruttó forgalma az idei első fél évben

Az online kiskereskedelem mintegy 631 milliárd forintos bruttó forgalmat ért el az idei első fél évben, 8,8 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában - derül ki a GKID piackutató vállalat és a Mastercard digitális kereskedelmi körképéből.

Kutya-kutatás: A rövid orrú ebek hajlamosabbak emberi segítséget kérni

A rövid orrú kutyák hajlamosabbak emberi segítséget kérni, ha problémákkal szembesülnek, mint közepes orrhosszú társaik - állapították meg legújabb vizsgálatuk alapján az ELTE Természettudományi Kar (TTK) Etológia Tanszékének munkatársai.

OTP kutatás: A fiatalok háromnegyede legalább 5000 forintot félretenne havonta

A 18-35 év közötti magyar lakosság több mint 63 százaléka érzi bizonytalannak a jövőjét anyagi szempontból, ennek ellenére jelenleg mindössze csak a megkérdezettek 35 százaléka fekteti be a pénzét vagy tesz félre megtakarítási céllal

A KPMG szerint sikeresebbek a kifelé is nyitott családi vállalatok

Szakértők bevonása, diverzifikálás, digitalizáció, fenntarthatóság, jövőorientáltság – ezek a fő sikerkritériumok a családi tulajdonban lévő kis- és középvállalkozásoknál a KPMG friss kutatásai szerint. A fenntartható és jövőorientált gondolkodásmóddal csökkenthetőek a vállalat életében esetlegesen felmerülő kockázatok, ami jelentősen hozzájárul

K&H: Rendkívül kedvező változást mutat a fiatalok elégedettsége

Rendkívül kedvező változást hozott a 2023-as első negyedév: a K&H ifjúsági index értéke +14 pontra emelkedett az előző év utolsó negyedévében mért rekord alacsony szintről, mely az elmúlt évtizedben a legnagyobb mértékű változás is egyben.

K&H fenntarthatósági kutatás: Érdeklődés van, a vállalati szféra mégsem lép

Budapest, 2023. április 13., csütörtök (MTI) - Két ponttal 40 pontra nőtt a K&H fenntarthatósági indexe - közölte a K&H a legfrissebb felmérése alapján.

NN kutatás: Mutatjuk mibe fektetnének a magyarok ha visszamehetnének az időben

Miközben a 18-65 éves magyar internetezők 38%-ának nincs semmilyen hosszú távú pénzügyi terve, és a többség pesszimista a közeljövőt illetően, a megkérdezettek több mint harmada kezelné a jelen problémáit a jövőjébe történő beruházással.

KPMG: Zöldülő beszámolók a vezető nagyvállalatoknál

A KPMG először 1993-ban adta ki a nagyvállalatok beszámolóival kapcsolatos, KPMG Survey of Sustainability Reporting című jelentését. A kutatás kétévente jelenik meg. Idén 58 ország 5800 vállalatának fenntarthatósági és ESG beszámolóit értékelték a szakemberek.

Keszthelyi Erik szerint eljött a „rezsicsökkentés” ideje a biztosításoknál is

A hazai kis- és közepes vállalatok (KKV) vezetői leginkább az emelkedő beszerzési árak, a szállítási költségek és a magasabb rezsiköltségek miatt aggódnak, valamint működési költségeik drasztikus emelkedését prognosztizálják – derül ki a Hungarikum Alkusz Cégcsoport reprezentatív kutatásából.

carVertical kutatás: A piros autók nagyobb valószínűséggel szenvednek balesetet

Az autó színei gyakran tükrözik a tulajdonos személyiségét. A konzervatív vásárlók nagyobb valószínűséggel választják a megszokott színű járműveket, míg az extrovertáltabb vezetők az élénk színeket részesítik előnyben.

IDŐJÁRÁS

KIEMELT

SOKAN OLVASTÁK...

LEGFRISSEBB

INTERJÚK