Magyarországon a kávépiac éves becsült értéke meghaladja a 200 milliárd forintot – mondta csütörtöki sajtótájékoztatóján a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója Budapesten.
Békefi László hozzátette, ezen belül 8-9 százalékos arányt képvisel a prémium kategória.
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. kávé márkáival (a prémium kategóriába tartozó Costa Coffee és Caffé Vergnano) a teljes kávé piac körülbelül 2-2,2 százalékát fedi le – ismertette a cég ügyvezető igazgatója.
Arra is kitért, hogy a teljes kávé piacon belül a kiskereskedelem 85-86 milliárd forintos, a HoReCa (vendéglátás) szektor pedig 110-120 milliárd forintos forgalmat generál.
Kiemelte, hogy a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a magyar piacon 8 termékkategóriában van jelen: szénsavas üdítők, természetes ásványvizek, gyümölcslevek, jeges teák, sport italok, energia italok, prémium alkoholok, prémium kávék.
Fotó: Unsplash
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.