Kövesse Facebook oldalunkat!

Sikeres volt a Takarék Jelzálogbank idei első zöld jelzáloglevél-kibocsátása, a bank az eredetileg 10 milliárd forint értékben meghirdetett jelzáloglevél-aukcióján több mint 15 milliárd forintos befektetői igény mutatkozott.

Január 17-én tartotta a Takarék Jelzálogbank Nyrt. az év első jelzáloglevél aukcióját, amelynek keretében nyilvános ajánlattételre bocsátotta a 2032-es lejáratú, évi 5,75% fix kamatozású TZJ32NF1 zöld jelzáloglevél második sorozatrészletét. A 10 milliárd forintra meghirdetett aukció keretében a tőkepiaci szereplők összesen 15,175 milliárd forint értékben nyújtottak be ajánlatot, amelyből a bank végül 10 milliárd forintot fogadott el.

A bevételből a Takarék Jelzálogbank kizárólag energiahatékony lakóingatlanok építését, és zöldnek minősített használt lakás vásárlását, valamint használt ingatlanok energiahatékony felújítását finanszírozza, ezzel hozzájárulva a fenntartható fejlődéshez és a klímaváltozás mérsékléséhez.

Mind az üzleti, mind az ősszel meghirdetett ESG-stratégiánk megjelöli célként az új, energiahatékony épületek finanszírozási arányának növelését a jelzáloghitelállományon belül, illetve a kifejezetten az energiahatékonyságot szolgáló felújítások hitelezésének ösztönzését. Szeretnénk partnereinket a zöld innovációk iránti nyitásra is motiválni: nem véletlenül, hiszen a mostani jelzáloglevél-aukciónk sikere egyúttal azt is jelzi, hogy hazánkban egyre népszerűbbek a fenntartható termékek és szolgáltatások.

– nyilatkozott dr. Nagy Gyula, a Takarék Jelzálogbank Nyrt. vezérigazgatója.

Nyitókép: Biztosító Magazin.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...