Kövesse Facebook oldalunkat!

A Mol Bubi közbringa-szolgáltatás flottája 190 új kerékpárral bővül a napokban – tájékoztatta a Budapesti Közlekedési Központ pénteken az MTI-t.

A társaság partnere, a Mol Bubi bicikliket gyártó Csepel Zrt. teljes kapacitással a kerékpárok gyártásán dolgozott az elmúlt időszakban. Az új járművek közül több tucat már ki is került a gyűjtőállomásokra, a továbbiakat pedig folyamatosan helyezik ki a következő napokban – közölték.

Idén nemcsak több száz vadonatúj Mol Bubi kerékpárral fejlesztik a szolgáltatást, hanem a rendszer szolgáltatási területét is bővítik, valamint hamarosan a Podmaniczky téri állomás is újra elérhetővé válik – írták.

A BKK kiemelte: a bővítésre nagy szükség van, hiszen a közbringa-szolgáltatás a tavalyi megújulása óta hatalmas népszerűségnek örvend “egymás után döntötte meg a rekordokat”. Májusban elérte a 2 milliós utazásszámot, és azóta már átlépte a 2,5 milliót is.

Az elmúlt hónapokban egyre gyakrabban ment 13 ezer fölé a napi utazásszám, sőt májusban és júniusban voltak olyan napok is, amikor 14 ezernél is többször használták a kerékpárokat, ami abszolút rekordnak számít. Az átlag júniusban 12 ezer fölött alakult – áll a kommünikében.

A BKK felhívta arra is a figyelmet, hogy a május végén átadott Mobi-pontok nem azonosak a Mol Bubi gyűjtőállomásokkal. A Mobi-pontokon nem a Mol Bubi kerékpárokat, hanem más mikromobilitási közlekedési eszközöket lehet lerakni, például a magántulajdonú kerékpárt és rollert, valamint elektromos rásegítésű változataikat. Aki a gyűjtőállomáson kívül hagyja a Mol Bubi kerékpárt, annak 5000 forint elszállítási díjat kell fizetni – jelezték.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...