Kövesse Facebook oldalunkat!

A Magyar Nemzeti Bank pozitívan bírálta el a Genertel Biztosító Zrt. pályázatát a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás programban, ezzel a biztosító megkezdheti a bejelentett minősített termékek itthoni forgalmazását – közölte az MNB.

A tájékoztatás szerint jelenleg kilenc biztosító által kínált minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás termékek 516 milliárd forint ingó és ingatlanvagyont védenek.

A jegybank közleményében kiemelte, a fogyasztóbarát minősítéssel rendelkező otthonbiztosítások kedvező díjért az eddiginél magasabb szintű, várhatóan átlagosan másfél-kétszeres szolgáltatást nyújtanak, fölösleges többletszolgáltatások- és kiadások nélkül, egyszerűen összehasonlítható módon.

Az MNB adatai szerint az áprilisban értékesített MFO termékek átlagdíja 25 százalékkal kedvezőbb volt a többi lakásbiztosítás átlagdíjához képest.

Ismertetik, hogy a fogyasztóbarát otthonbiztosítások alapcsomagja elemi károkra, és egyéb, a háztartásokat egzisztenciájukban alapvetően veszélyeztető tipikus kockázatokra nyújtanak fedezetet. Az alapcsomaggal kapcsolatos káresemények tartalmát az MNB egységesen, kötelezően határozta meg a biztosítóknak, családbarát, zöld és digitális szempontokat is figyelembe véve.

Az MNB pénzügyi stabilitási és fogyasztóvédelmi szempontból is fontosnak tartja, hogy a lakásbiztosítások piacán élénküljön a verseny az ügyfelekért. Az MFO termékek közötti választás megkönnyítése érdekében tavaly márciusban elindították a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosításokat összehasonlító oldalt, amelyet azóta több mint 30 ezer alkalommal látogattak meg az érdeklődők – tájékoztatott a Magyar Nemzeti Bank.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...