Kövesse Facebook oldalunkat!

A Netrisk-csoport lezárta a durchblickernek, Ausztria piacvezető független ár-összehasonlító portáljának felvásárlását, miután megkapta az illetékes hatóságok jóváhagyását – közölte a Netrisk.hu hétfőn.

A közleményben rámutattak: a cégcsoport tevékenysége az akvizíció nyomán Magyarország, Csehország, Szlovákia és Litvánia mellett immár Ausztriára is kiterjed – működési területén 37 millió lakost célozva meg.

Az új tulajdonosok megjelenésével a márka változatlanul működik majd tovább a megszokott csapattal – jegyezték meg.

Sebestyén László, a Netrisk-csoport elnöke a közlemény szerint elmondta, hogy a durchblicker csatlakozása a csoportjukhoz fontos mérföldkő abban a stratégiai folyamatban, amely Kelet-Közép-Európa vezető nemzetközi ár-összehasonlító platformjának kiépítését célozza meg.

Robert Sokolowski, a csoport vezérigazgatója azt hangsúlyozta, hogy az immár hét márkát összefogó csoportnak összesen közel havi kétmillió látogatója van; továbbá egy többéves, erőteljes növekedési folyamat előtt állnak.

A 2010-ben alapított durchblicker start-up vállalkozásból fejlődött egy évtized alatt Ausztria vezető márkáinak egyikévé; jelenleg 28 féle ár-összehasonlítási lehetőséget biztosít felhasználóinak – olvasható a közleményben. A Netrisk-csoport felidézte, hogy 2019 óta folyamatosan erősítik kelet-közép-európai jelenlétüket, valamivel több mint két év alatt, hat akvizíciót hajtottak végre az online ár-összehasonlítási szegmensben.

A csoport vállalatai – a Netrisk.hu, a Biztositas.hu, a Klik.cz , a Porovnej24.cz, a Klik.sk, a Netfinancie.sk, illetve az Edrauda.lt. – 2021-ben összesen már több mint 2 millió szerződést közvetítettek vagy újítottak meg – tájékoztattak.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...