Helyreállt, és zavartalanul működik a K&H e-bank és K&H mobilbank, elhárították a hibát – közölte a pénzintézet hétfőn délután az MTI-vel.
Múlt héten csütörtökön és pénteken technikai hiba miatt lassulások voltak a K&H mobilbank, lakossági- és vállalati e-bank, valamint a weboldal egyes részeinek használata során.
Pénteken a K&H Bank mobilbank kártyamenedzsment és internetes vásárlások jóváhagyása szolgáltatásban voltak fennakadások. A kollégáik és a külső partnereik folyamatosan dolgoztak a hiba elhárításán – írták.
Azt is közölték, hogy minden, a szolgáltatáskiesés miatt felmerült panaszos ügyet alaposan kivizsgálnak. Az ügyfeleket arra kérik, hogy panaszukat jelezzék a banknál.
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN