Kövesse Facebook oldalunkat!

A CIG Pannónia csoport tovább bővíti nem-életbiztosításainak körét, és 2022 januárjától már utasbiztosítást is kínál ügyfeleinek, az UNION Biztosító viszontbiztosításával – közölte a vállalat pénteken az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint ezzel a biztosítótársaság tartja magát ahhoz a júliusban bejelentett, hosszú távú üzleti stratégiához, amelynek célja a lendületes és dinamikus fejlődés, a piaci részesedés növelése, ezáltal pedig a stabil osztalékfizető vállalat megteremtése.

A CIG Pannónia csoport és az UNION Biztosító partnerségének eredményeképpen 2022-től a CIG Pannóniánál elindulhat mind a lakossági, mind a vállalati ügyfeleknek az utasbiztosítási termékek értékesítése.

A két biztosító megállapodása értelmében a CIG Pannónia csoport és az UNION Biztosító a termékfejlesztésben és a kárrendezésben is együttműködik majd a jövőben.

A közlemény idézi Polányi Zoltánt, a CIG Pannónia Biztosító vezérigazgatóját, aki hangsúlyozta: újabb mérföldkőhöz érkeztek a júliusban bejelentett 5 éves stratégia megvalósításában, ezzel a megállapodással a CIG Pannónia csoport belép a lakossági nem-életbiztosítási termékek piacára. Folytatják a megkezdett dinamikus növekedést, céljuk továbbra is, hogy a regionális közepes és hazai nagybiztosítók között meghatározó szerepet töltsenek be. Ez az év az alapok megteremtéséről szól, a hazai igényeknek megfelelő élet- és nem-életbiztosítási termékpaletta felállításáról – jelezte.

A 2022 januárjában induló viszontbiztosítási együttműködés újabb visszaigazolás, hogy az UNION Biztosító utasbiztosítási termékfejlesztési és kárrendezési tapasztalata egyedülálló a magyar biztosítási piacon, és értéket képvisel a teljes szektor számára.

– fejtette ki Almássy Gabriella, az UNION Biztosító elnök-vezérigazgatója a közlemény szerint.

A CIG Pannónia utasbiztosítási terméke a tervek szerint mind online, mind pedig személyes csatornákon elérhető lesz. Megtalálhatják majd az ügyfelek a biztosító honlapján, összehasonlító portálokon, és személyesen is köthető lesz saját értékesítési csatornán, független hálózatban, illetve a bankbiztosítási értékesítésben egyaránt.

Hirdetés (x)

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...