A K&H Bank 37,4 milliárd, a K&H Biztosító pedig 4,2 milliárd forintos adózás utáni eredményt ért el 2021 első félévében. A K&H Biztosító elindította az azonnali, elektronikus zöldkártya-szolgáltatását a KGFB-ügyfelek számára.
A harmadik hullám idején egyes kárigények emelkedést mutattak
A 2021-es év első felében a K&H Bank adózás utáni eredménye elérte a 37,4 milliárd forintot, a K&H Biztosító adózás utáni eredménye pedig 2021 első félévében 4,2 milliárd forintra emelkedett.
- A nem életbiztosítási üzletág díjbevétele elérte a 28,5 milliárd forintot. Ez a Casco, a lakásbiztosítás és a KKV-biztosítások dinamikus bővüléséből adódott, ami ellensúlyozta a KGFB-volumen kismértékű csökkenését.
- Az életbiztosítások jól teljesítettek: a rendszeres díjas, befektetési egységhez kötött (unit-linked) biztosítások egy év alatt 37%-kal, a rendszeres díjas kockázati életbiztosítások pedig 10%-kal bővültek.
A COVID-19 világjárvány harmadik hulláma alatt megnövekedett a betegségi és haláleseti kárigények száma. A szolvencia 2 mutatónk erős, 231%-os volt. A nem életbiztosítási üzletágban a kárigények száma a lezárások idején csökkent, azóta pedig a szokásos szintre tért vissza.
– magyarázta Nik Vincke, a K&H Biztosító vezérigazgatója.
Bank és biztosítás a zsebben
Ebben a félévben is folytatódott a K&H digitális átalakulása az innováció terén és továbbra is a mobiltelefonon elérhető banki és biztosítási szolgáltatások fejlesztésére összpontosít.
A K&H Biztosító bevezette az azonnali, elektronikus zöldkártya-szolgáltatását a KGFB-ügyfelek számára, akiknek már több mint 450 ezer zöldkártyát digitális formában küldtek ki.
K&H Biztosító a számok tükrében 2021 első félévének végén
- saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 20,0 milliárd forint
- mérlegfőösszeg: (IFRS konszolidált, nem auditált): 191,1 milliárd forint
- biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 5,5 milliárd forint
- adózás utáni eredmény: (IFRS konszolidált, nem auditált): 4,2 milliárd forint
Nyitókép: Kocsis Ferenc Árpád / Summary Média
Tetszett a cikk? Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.
Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.